הדלפה: חלונות 11 דלפו ואיתם תפריט התחל החדש, הקצוות מעוגלים ועוד

הדלפה: חלונות 11 דלפו ואיתם תפריט התחל החדש, הקצוות מעוגלים ועוד



ב – 24 ביוני, מיקרוסופט מתכוונת להכריז על “אחד מחלונות החדשים החשובים ביותר בעשור האחרון”, על פי מנכ”ל חברת Satya Nadella. מה שיסיר את הענן הכבד והספקות הרבות בין אם נגיע לעידן של חלונות 11 או לגרסה משופרת של חלונות 10.

רק היום הופיעו כמה צילומי מסך ב- Baidu (דרך BetaWorld) המציגים את ההיבט הפחות מפתיע של Windows 11 שיכולנו לדמיין, על פי מפתחי ה- XDA. כפי שניתן לראות בתמונה, שורת המשימות מרוכזת וכוללת את תפריט ההתחלה הנפתח, שיהיה דומה למה שראינו ב- Windows 10X, שפיתוחו בוטל לפני מספר שבועות.

הנה מבט ראשון על חלונות 11
תפריט התחלה חדש, פינות מעוגלות, צליל הפעלה חדש ועוד

התכונות החדשות של Windows 11 , על פי הדלפות


לדוגמא, ה- Live Tiles או עיצוב הפסיפסים בכלל נעלמו והוחלפו בסמלים שקופים.
בתפריט התחל מרוכז, שהוא כמעט זהה ל- Windows 10X. ברמת החלון נצפים שינויים מעטים, אך עלינו לזכור כי אנו עומדים בפני מבנה של חלונות 11 שאינו סופי, אלא בהדלפה של הפיתוח שטרם הסתיים,
כך שעדיין יש מלא ספקות בנוגע לנראות ולפונקציונליות של חלונות 11 החדש

הדבר היחיד שנראה שונה מ- Windows 10X הוא לוגו Windows המלבני. זו גרסה כחולה של לוגו Windows שמזכירה מאוד את הצבעים שמיקרוסופט הציגה כדי לקדם את ההזמנות של הדור החדש של Windows. בתמונות המסוננות ניתן לראות מידע רב על איך יהיה העיצוב.

בתמונות ניתן לראות גם את הקצוות המעוגלים של החלונות בתפריט ההתחלה, שכן כבר צפינו שהם צפויים להופיע בגרסה חדשה של Windows 10, אך אנו מאמינים כי למרות שהקצוות המעוגלים נראים רק בתפריט ההתחלה, עיצוב זה עשויי להגיע לממשק כולו.

גם מסך ההתקנה נראה מחודש לחלוטין,
כפי שניתן לראות בתמונה הבאה וגם הוא כולל גם את הקצוות המעוגלים עליהם כבר דיברנו בהרחבה

כל המידע עדיין בגדר ספקולציות והשערות בעקבות ההדלפות הרבות של מערכת חלונות 11 שעשויה לראות אור בקרוב. בכדי לאמת או להפריח את הנתונים הללו נצטרך לחכות להצגה הרשמית ב – 24.6 


אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן