הקדושים הרבים של ניוארק, סרט ההמשך לטוני סופרנו

הקדושים הרבים של ניוארק, סרט ההמשך לטוני סופרנו

הסופרנוס הכירו לנו לראשונה את עולמו של טוני סופרנו (ג’יימס גנדולפיני), ואת הדמויות והאימוניות השונות במשפחתו בג’רזי שנת 1999, אך הסיפור רק עלה בשנים האחרונות. מאז, לאחר סיום הסדרה גורלו של טוני נותר באוויר, אך היוצר דיוויד צ’ייס לוקח את המעריצים אחורה בזמן כדי להציג את הרגעים שהפכו את המשפחה למי שהם.

הקדושים הרבים של ניוארק יקחו אותנו לשנות השישים, לתקופה בה טוני סופרנו היה  נער שקדן וחרוץ. הסרט יוצג גם על רקע פרעות המירוץ בניוארק של שנת 1967.

ב- 29 ביוני, האחים וורנר שחררו את הטריילר הראשון לסרט אשר נותן לנו מבט ראשוני על טוני סופרן הצעיר, אותו מגלם מייקל גנדולפיני, שנכנס לתפקיד המקורי אותו שיחק אביו המנוח.

תאריך בכורה
הסרט יצא לראשונה בסתיו. וישוחרר בבתי הקולנוע וב- HBO Max ב –1 באוקטובר.
הבכורה הראשונה הייתה אמורה להתקיים לראשונה בשנת 2020 אך נדחתה בשל מגפת הקורונה.

צוות השחקנים 
הסרט מחזיר אותנו אחורה בזמן לשנות ה -60, ובמרכזו גרסאות צעירות יותר של המאפיונרים אותם אנו מכירים ואוהבים מהסדרה. מייקל גנדולפיני, בנו של ג’יימס גנדולפיני ז”ל, ייקח על עצמו את תפקידו של טוני הצעיר. אלסנדרו ניבולה יככב בתפקיד דיקי מולטיסנטי, אביו של כריסטופר (מייקל אימפריולי) והאיש שהדריך את טוני סופרן.

ג’ון ברנתל וורה פרמיגה יגלמו את הוריו של טוני, וקורי סטול ייקח על עצמו את תפקיד דודו של טוני, ג’וניור סופרן. ג’ון מגארו יגלם את סילביו דנטה הצעיר, בילי מגנוסן יגלם את פאולי

על ההפקה
התסריט נמצא בידיו טובות של דייויד צ’ייס ביחד עם לורנס קונר, שכתב בעבר שלושה פרקים מהסדרה המקורית. את הסרט יביים אלן טיילור, שהוביל כמה פרקים בתוכנית וזכה באמי על עבודתו.

הקדושים הרבים של ניוארק ישוחרר לבתי הקולנוע ביום שישי, 1. באוקטובר.
הסרט יהיה זמין גם למנויים של HBO Max (ללא מודעות)  למשך 31 יום החל מה –1 באוקטובר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן