ליקויים חמדניים שגם מעופפים

ליקויים חמדניים שגם מעופפים

כנראה שהמורשעת הלקוייה, המודחת והזנוחה חשה קצת נזעמת או לא לגמרי רגועה כאשר שמעה שדיברו עליה, ועסקו בגחמותיה, צרכיה ושיגיונותיה אל מול האומה ההמומה כולה. ברוב זעמה היא כנראה מייד התקשרה לעורך דינה ודרשה שיעשה משהו דחוף, אלים ונחרץ שאולי קצת ירגיע את עלבונה הנורא ויעניש את המעזים לדון במחדליה בפרהסיה. מי סתם אומר שחדר הרחצה זו החלטה שלה? אולי היא ביקשה ממישהו אחר להוריד את הבקשה בצורת דרישה?

ציטוט:

נטען במכתב כי פרסומו של אברמוביץ’ “משקף נבזיות מיוחדת וכוונת זדון של ממש לפגוע בשמה הטוב של נתניהו, וזאת באמצעות ניסיון להציגה כמי שפעלה מגחמות אישיות ונהנתנות.

עד כאן ציטוט.

כידוע ליודעות וליודעים, המורשעת הלקוייה כבר הסתבכה המון פעמים עם החוקים כשלכאורה התעמרה להנאתה בעובדות ועובדים. בנוסף, החוצפנית החמדנית גם לקחה מתנות ממלכתיות ששייכות לאחרים, הזמינה לעצמה ולאורחיה מאכלים יקרים שלא ממש היו נחוצים, ואפילו אילצה חברים צייתניים לספק לה ארגזי משקאות משכרים ויקרים בטעמים מיוחדים.

ללא קשר לשלל החטאים הקודמים, כאשר עתונאי הסביר לאזרחיות ולאזרחים שחלק מהעלויות הנוספות בארמון המעופף לא רק היו קשורות למערכות קשר מתקדמות או להגנה מפני טילים, מייד הגיע מכתב אזהרה ובו דרישה לתשלום גבוה. מי יודע? אולי זה נעשה כדי להדגים לצופות ולצופים איך משפיעים ליקויים על תיפקודם של עורכי דין יקרניים?

יתכן שהליך יקר ומיותר בערכאה יגלה שקצין האבטחה הוא זה שבעצם דרש שתותקן במטוס המלכותי אמבטיה גדולה, ומי שהתעקשה על מקום רחב ידיים וניפרד לכבודה הממלכתית הרבה שזקוקה לכביסה הייתה המשרתת, זו שעוד לא הגישה תביעה או התפטרה כשהיא בוכייה?

במילים אחרות, לא בטוח שעיתונאי אחד אחראי לעובדה שכל המדינה כבר מזמן יודעת על מעלליה הלקויים של המורשעת שבעבר הסתבכה הרבה פעמים בכוחות עצמה וכשלה. למעשה, יתכן שמעשיה שלה הם אלה שמסבירים לאומה ההמומה איך מתנהגת מלכה משונה ומוזרה, שבעזרת השכינה כבר הודחה.

קישור למאמר במעריב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “ליקויים חמדניים שגם מעופפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן