העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני

העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני

כלל לא בטוח שהנאשם הפלילי שגם אחראי לאסון לאומי מזעזע פקד על חיילי צה”ל לצאת עם שחר כדי לאנוס, לשדוד, לשרוף ולרצוח את השכנים בעזה ממניע גזעני.

לפיכך, יתכן שפשעי מלחמה מזעזעים ונוראיים אומנם בוצעו, אבל אולי לא על ידי הוראה מראש כנופיית העבריינים שלעת עתה עדיין שולט בארץ מוצאו של ישו.

ציטוט:

המחבל הודה בחדר החקירות: “אבא שלי הרג אותה אחרי שאנסנו אותה”
בדיילי מייל הבריטי נחשפו תמלילי חקירותיהם של אב ובנו שהודו כי אנסו ורצחו נשים וגברים ב-7 באוקטובר • השניים נתפסו על ידי כוחות צה”ל בעזה ונחקרו על מעשי הזוועה שביצעו בקיבוץ ניר עוז • עדויות המחבלים מגיעות חודשיים לאחר שנציגת מזכ”ל האו”ם הציגה דוח המאשר הוכחות של מעשי אונס ופגיעות מיניות בשבת השחורה.

עד כאן ציטוט.

יתכן שישראל לא חיסלה את התוקפים אותה באכזריות נוראה במטרה להשמידה במספיק זהירות, אבל הטרוריסטים הסתתרו בבתי חולים, מאחורי ילדים, בבתי חולים ובמוסדות חינוכיים.

ללא קשר לפגיעה מצערת בבילתי מעורבים, הישראלים פועלים מאז כמה חודשים מתוך הגנה עצמית וזאת לאחר שבוצעו כנגדם פשעים רצחניים ושטניים.

חיילי צה”ל לא אונסים נשים בעזה, לא מאיימים להפכן לשפחה, לא מכים אותן עד זוב דם ללא חמלה או זוממים להקים עימן משפחה ללא קשר להתנגדותן העזה.

בקיצור, להאשים את הקורבן בערכאות ציבוריות זה אפשרי, במיוחד אם הוא יהודי ומוכר בעולם כקורבן השיגרתי, ובהחלט גם מותר להעלות טענות מחרידות וכוזבות כדי לקבל כותרות ולעורר סערות.

למרבה הצער, בלי ראיות קבילות, מימצאים אמינים, הוכחות לכוונות רעות ועובדות מבוססות קצת קשה להגיע למסקנות הוגנות.

צדק הוא שמו העברי של אחד מכוכבי הלכת. אפשר לצפות בו בלילות חשוכים בעזרת טלספקופ עם עדשה מגדלת.

פעם איזה יהודי נצרתי ניסה להסביר שיש לנהוג ברעך כמוך, משמע בהבנה, התחשבות וחמלה, והוא הבין בתורה. סופם של אנשים טובים, ישרים ומוסריים הוא כנראה לעצבן את הרשעים, והם נענשים.

אפשר להרוג אנשים אבל קשה לחסל ולהעלים רעיונות טובים. לאחר קשיים ועינויים הנצרות הסלחנית הפכה ברומא לדת מובילה, ועד היום היא מקדשת את התורה וגם את הברית החדשה, זו שמקדמת הבנה, חמלה והתנהלות אנושית שאינה מזיקה.

בשם הנצרות הקדושה המלכה איזבלה ציוותה לאמלל, לשדוד, לענות, לרצוח ולגרש את כל היהודים ששיגשגו בממלכתה. המסקנה היא שלא מספיק להחזיק במגילה אלא מאוד חשוב להבין את עיקרה, שהוא האיסור להרע.

לא בטוח שבית המלוכה הספרדי יחוש נלהב להחזיר המון טונות של זהב שהוא שדד בדרום אמריקה בעוד מיליוני ילדים מתים, או אם המלך מלא החמלה הנוצרית יציע ליהודים פיצויים על עוגמת הנפש שנגרמה להם על ידי בית המלוכה של הספרדים בגלל איבה רצחנית לאחרים.

שנאה ליהודים פעם הובילה לשואה באירופה היפה, והעולם כולו מאוד נפגע. אולי כדאי לזכור שאסור לקדם איבה אלימה אלא דווקא כבוד הדדי, שכן זה עיקרה של תורה, ושהידברות סובלנית יותר נעימה ממלחמה, אותה עושים רק אם אין ברירה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- לקיצונים אלימים אין אלוהים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן