מהומה יזומה וגסה במליאה

מהומה יזומה וגסה במליאה

כנסת נכבדה ואומה יקרה:

השמצה, הכפשה, האשמה, הלבנת פנים בפרהסיה, גסות רוח מבזה, חוסר שליטה, הצתת מדון בכוונה, קללה, אבחנה קלינית שגויה ללא תעודה או הסמכה ראויה, חוצפה, מבוכה, מהומה, הפרעה, התססה וחוסר תרבות חסר תקנה. תודה רבה על ההקשבה, והמשך יום נפלא.

ועכשיו נעבור בקפיצה קלה מסאטירה קלילה למדמנת המציאות המרה.

ציטוט:

ח”כ אמסלם לח”כ טופורובסקי מיש עתיד: “אתה צריך אשפוז, פח אשפה”

עד כאן ציטוט שאולי מסביר למה היה כל כך חשוב לנקות את האורוות מאנוכיות, חמדנות, רישעות והפקרות.

למעשה, אפילו אמסלם עצמו פעם חשב שעבריינות, שחיתות ונכלוליות הן טעות.

ציטוט:

יו”ר הקואליציה אמסלם: “ר”מ שמוגש נגדו כתב אישום על שוחד לא יכול להמשיך לכהן”

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד גם על צביעות, ולא רק על גסות, תוקפנות וחוסר תרבות.

בשבועות הקרובים כנראה שנהייה עדים למחזות מבישים נוספים, לתפארת מדינת היהודים, והם יהיו מבזים, מביכים ומצערים.

המפסידים המזועזעים והמעוצבנים כנראה חשים מאוד נסערים, מבוהלים, גלמודים, נטושים, חסרי אונים ומפוחדים. אפשר להבין אותם, שכן כנגד חברי הכנופייה יש הרבה אישומים פליליים וגם חשדות חמורים לגבי בגידה, לכאורה, בשלום התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמישרד הביטחון יודעים.

בהחלט אפשר לצעוק, לזעוק, לעשות רעשים בכנסת מול הצופות ההמומות והצופים ההמומים, ומותר להיות מסולק בבושת פנים על ידי סדרנים גברתניים וקשוחים שלא חוששים מצרחנים גסים, אבל כל הרעש והצילצולים לא יעצרו את ההליכים המשפטיים.

ללא קשר, מאוד יתכן שנשמע את חברי הכנופיה שהודחה אך טרם נשפטה כועסים, צורחים, מפריעים, מחבלים, מנסים להערים קשיים על עבודת הכנסת או סתם זועקים במאמץ מתוסכל לתקוע לדמוקרטיה מקלות בגלגלים. אולי צריך להבין אותם, שכן כנראה מאוד קשה להם להפנים שהם כבר לא המנהלים הכל יכולים אלא סתם עבריינים מודחים, נאשמים וחשודים.

יש שלומדים המון שנים כדי לדעת איך מאבחנים ומטפלים בצרות של הברואות והברואים. האם לחבר הכנסת שהורחק בשל גסות רוחו והשמעת גידופים פרועים יש תארים אקדמיים מקצועיים שמתירים לו להלבין פנים ברבים, כמצווה בכתובים?

קישור למאמר ב N12. קישור למקור האיור

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן