הכרזה רשמית: מיקרוסופט מכריזה על מערכת ההפעלה החדשה שלה

הכרזה רשמית: מיקרוסופט מכריזה על מערכת ההפעלה החדשה שלה

לאחר אין סוף סיקורים הדלפות ושמועות ולא מעט דיווחים בעיתון 
חלונות 11 – תאריך שחרור משוער וכל מה שידוע לנו עד כה
חלונות 11 או חלונות 10 (Sun Vally)
תפריט ההתחלה החדש והקצוות המעוגלים של חלונות 11 

כנראה שהגיע הרגע לו חיכינו, שכן ההכרזה הרשמית של חברת מייקרוסופט על מערכת ההפעלה החדשה שלה. לאחר סדרה ארוכה של שמועות והדלפות, מיקרוסופט סוף סוף מאמתת את קיומו של Windows 11 החדש, הגרסה הנהדרת הבאה של Windows עם עיצוב מחודש שיגיע לכל המשתמשים ממש בקרוב.

במהלך אירוע ההמתנה בו דיברו אנשי רדמונד על עתידה של חלונות 11, ליקטנו לכם את החדשות הבולטות ביותר לגבי מה יהיה הדור החדש הזה של מערכת ההפעלה השולחנית המדוברת ביותר בעולם.

על אף כל השמחה וההתרגשות המערכת העדכנית והמשוכללת דורשת נתונים טכניים משמעותיים שלרוב המחשבים הביתיים אין. במילים אחרות, מחשבים בני פחות מ – 3 שנים יוכלו ליהנות מהמערכת אך מחשבים ישנים יותר לא. 

פירוט הדרישות הטכניות מהמחשב הביתי להרצת חלונות 11 יפורסמו כאן בהמשך.

פרטים חשובים
במהלך הצגת המערכת החדשה הסביר Panos Panay כי צוות העיצוב הקדיש תשומת לב מיוחדת לפרטים, והדגיש את האנימציות, הסגנונות והנושאים החדשים של המערכת. חלונות 11 נועד “להביא לנו רוגע ושלווה”.

ל- Windows 11 יש תפריט התחלה חדש וממוקד שאומר אריחי שלום ומקבל בברכה את הסמלים החדשים. בשורת המשימות יש כעת את הגישות העיקריות ליישומים המוצמדים שבמרכזם, ואפילו סמל Windows עבר מתיחת פנים כפי שכבר ראינו 

“ב- Windows 11 הכל מהיר יותר – הרבה יותר”
העדכונים יהיו קטנים ב -50%, ועם הבטחות כי חלונות 11 יהיו החלונות המאובטחים ביותר עד כה, וגם המהירים ביותר.

‘פריסות’ ושינויים בכרטיסיות

אחד החידושים הבולטים ביותר של חלונות 11 זה מה שמכונה “פריסות הצמד”, דרכים לארגן את החלוניות על שולחן העבודה המאפשרים לנו לבחור סגנונות ארגון שונים, זה כמו Windows Snap, אבל עדיף, יותר ב סגנון הכלים שהצלחנו להשתמש בו ב- PowerToys.

בנוסף לפריסות אלה, אנו יכולים ליצור קבוצות של יישומים והמערכת תזכור על מה עבדנו, מה שמאפשר לנו לעבור בין משימות או להשלים פרויקטים משורת המשימות.

בעיקרון, ניתן לקחת את המחשב הנייד נכל מקום וכאשר מתנתקים מהמסך החיצוני היישומים ממוזערים באופן אוטומטי, וכאשר מתחברים מחדש, הכל מופיע שוב בדיוק במקום בו היה על שולחן העבודה.

צוותי מיקרוסופט מובנים בחלונות 11

באמצעות חלונות 11, כלי התקשורת של מיקרוסופט, Teams, ישולב ישירות במערכת כדי להקל על האינטראקציה בין המשתמשים שלה, בין אם ברמה העסקית ובין אם בבית.

חנות אפליקציות חדשה ב – Windows 11


עם חלונות 11 תהיה לנו חנות יישומים חדשה, כזו שתפתח את שעריה לכל מיני יישומים ומשחקים. המשמעות היא שמעכשיו לדור החדש של Windows יהיו PWA (יישומי אינטרנט מתקדמים), UWP
(יישומים אוניברסליים) ותוכניות Win32 קלאסיות במקום אחד.

גם יישומי אנדרואיד יגיעו גם לחנות החדשה של חלונות 11
בנוסף לכך, החנות כוללת גם עיצוב חדש, והיא תכלול מדור המוקדש לבידור, למציאת סדרות,
סרטים ותוכניות טלוויזיה.



ולסיום, נראה שמיקרוסופט ממש רוצה להפיח רוח חיים בחנות, והם הודיעו כי יישומי אנדרואיד יגיעו אליה בזכות השילוב החדש עם אמזון אפסטור.

הווידג’טים החדשים של Windows 11

הווידג’טים חוזרים ל- Windows, מה שהופיעו בעבר בחלונות 7 כעת חוזרים בענק ב- Windows 11
יהיה לנו מבחר חדש של יישומונים כדי להקל על המשימות ולהציע קטעי מידע מהירים.

המשחקים הבאים מופיעים ב- Windows 11

במהלך הצגת חלונות 11 הקדישה מיקרוסופט קטע מיוחד למשחקי וידאו והסבירה כי “אם אתה גיימר, Windows 11 נוצר במיוחד בעבורך”. עם הדור החדש הזה של Windows מייקרוסופט מקווה להציע את חווית המשחק הטובה ביותר אי פעם.

במיוחד בחלק הגרפי, הוספת הטכנולוגיות ששולבו בקונסולות החדשות שלהם (סדרת Xbox S / X). תכונות כמו HDR אוטומטי שישפרו באופן אוטומטי משחקים בכל המכשירים התומכים ב- HDR, ומהירות רבה יותר הודות לאחסון ישיר.

כלי תצורה חדש

במהלך המצגת של מייקרוסופט, נוכל לראות בקצרה תמונה של חלונית ההגדרות החדשה, למרות שהיא שומרת על אותם חלקים בתפריט הנוכחי ב- Windows 10, עוצבה מחדש לחלוטין.
מה שאנחנו לא יודעים כרגע הוא אם הוא יחליף סוף סוף את לוח הבקרה ואם הוא יכלול את כל הפונקציות שלו.

מייקרוסופט בידיעה כי “חלונות 11 יהיו זמינים באמצעות עדכון בחינם למחשבים אשר תומכים
ב- Windows 10″ כל הרמזים מצביעים על נובמבר או דצמבר לכל היותר.

התאריך אינו סופי כפי שאנו מבינים, וכין את כולנו לציפייה מטורפת.

הסיבה לעדכון חלונות 10 לפני הפצה רשמית של גרסה 11 תיתן למשתמשים זמן להתארגן לקפיצה מחלונות 10 לחלונות 11 וזאת בעקבות הדרישות ההתקנה המטורפות של מייקרוסופט.

אז תתכוננו שנת 2022 תהיה מלאת הפתעות

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן