איומים לחזור לעבריינים לא באמת מדאיגים

איומים לחזור לעבריינים לא באמת מדאיגים

האם מי שציבורית לכאורה לא רוצה מהומות דתיות, מסוכנות ונפיצות שמחייבות תגובות נחרצות לכאורה מאיים לפרהסיה להקפיא קואליציה אחראית, דמוקרטית ושוויונית שבגלל החופשה אינה פעלתנית מסיבה דתית.

מי יודע אוליהצעלול הפוליטי ה זה נעשה כדי להחליפה בכנופיה מושחתת, עבריינית, נכלולית, סרבנית וגזענית, וחבר הכנסת יודע שנערים מוסלמים, קיצוניים, פרועים ותוקפניים שמוסתים לשנאת אחרים משליכים אבנים ותוקפים שוטרים ישראליים שתפקידם הוא רק להגן על מבקרים והמבקרות במקומות שהם חשובים וסימלייים לכל הצדדים המעורבים, וזאת במקום לכבד את קדושת החיים המשותפים,?

מדוע המתחזים למגינים על מקומות קדושים לא מגנים בתוקף זעוף ונחוש את התוקפים האלימים והמוסתים שמחללים ברישעותם את הציווי לאהוב ולכבד אחרים, להימנע מגרימת נזקים יזומים? הרי זה מופיע אצל כולנו בכתובים.

מה, גינוי השוטרים המתגוננים מפני פורעים תוקפניים שזורקים אבנים הוא לכאורה סימן להיותנו האשמים והרעים?

יש לכזבים המגוחכים הללו מאמינים? הרי כולם רואים בצילומים הברורים מי מתפרע ומשליך אבנים על שוטרים במקום לברך את אלוהינו היחיד השוכן במרומים, זה עם השמות הדומים, לכבוד חגים חשובים ומועדים קדושים ונפיצים.

מי שמקדם בזדון יזום מרחץ דמים לצרכים פוליטיים ואנוכיים לא מבין שלפםרהסיה זה כבר יידוע שמתן כבוד לזולת והימנעות מפגיעה ביצירי הבריאה האנושיים הם עיקר המסר בכל הכתובים הקדושים, שהם מוסריים?

שטות הזו, ששמה שנאה, היא בעצם טעות גמורה שמעידה על חוסר הבנה מוחלט בהבנת המקרא, הרבה מאמינים בורים, סוגדים מוזרים, מי יוע? אולי יש קומץ תומכים משולהבים מוסתים ונרגשים שאינם גיבורים רגועים ששולטים ביצרים אסורים או סתם כאלה שמעריצים מסיתים כזבניים רק בשל היותם מופרעים שרופים שהם צייתניים או מורגלים לנאמנות, אפילו לעבריינים שהם פושעים?

ציטוט שמעיד על מתינות ואחריות:

בתיאום עם לפיד ובנט: רע”ם תקפיא את החברות בקואליציה.

מועצת השורא התכנסה לישיבת חירום עקב המהומות בהר הבית, והחליטה להקפיא זמנית את חברות המפלגה הערבית בכנסת, אך אין למהלך משמעות אופרטיבית עד שובה של הכנסת מפגרה.

עד כאן ציטוט שכנראה מראה עבר עוד אירוע פעוט או לכאורה בעל חשיבות נרגשת וזניחה ליציבות הקואליציה, כאדווה קלה שלא ממש זיעזעה, הטביעה או פירקה את החברות והשותפות היציבה.

מה לעשות, כנראה שכולם מעדיפים את הפשרות המביכות, הנבונות והאחראיות על פני שחיתויות, התנהגויות עברייניות מסידרתית שניסמכת על ראיות קבילות או סיבוכים פליליים גבה גליים אך אולי נטולי שמץ קלון שמגיעים עד צוואר לשקועים באישומים בערכאות.

במילים אחרות, כל עוד הנאשם בפלילם לא מורשע ונשלח לישיבה מאובטחת מאחורי סורגים כנראה שחברי הקואליציה לא ירצו לתת את השילטון בחזרה לכנופיית העבריינים. כל הדשאר זה רק דיבורים או סיחרורים שאולי באים ממשתפי פעולה עם עבריינים שכנראה מאוד מקווים לשינויים אפילו שהם כנראה די מתוסכלים בגלל הסיבוכים המישפטיים.

קישור למאמר בוואלה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן