רק לפוליטיקאים מותר להתחזות לאחרים?

רק לפוליטיקאים מותר להתחזות לאחרים?

אם לעבריינים סדרתיים מרשים להתחזות לצדיקים בעזרת בצלים צורבים ולרמות את הצופות והצופים, האם גם לצברים אשכנזיים מקופחים, אלמוניים וזנוחים מותר להתחזות לתיימנים?

השבוע נעשה ניסיון הקלטה ראשון כדי לנסות להשתלב בעולם המוזיקה במזרח התיכון. מי יודע? יתכן שאם ימשכו האימונים בסוף הדברים ישמעו יותר מקצועיים ומשכנעים. יודעי דבר מספרים שכשלא מוותרים, לפעמים מצליחים. העיקר שמנסים.

אנשים לא בוחרים מתי והיכן לצאת לעולם. זהותם נקבעת לפי מיקומם, משפחתם, תרבותם ועמם. כולנו בני אדם שווים ויחסית חופשיים, ולכן כנראה שמותר לנו לנסות להנות מדברים חביבים מכל הסוגים, העיקר זה לא להזיק לאחרים ולהיות נחמדים.

בעיקרון גישתנו לסיגנונות מוזיקאליים כנראה דומה להעדפתנו טעמים שונים. יש המעדיפים לכרסם מלוחים, אחרים אוהבים ללקק מתוקים, והרבה נהנים מחמוצים וחריפים.

לא תמיד יש משהו שהוא יותר נכון ואין שום צורך בוויכוחים, רק שהדברים בעולמו קצת שונים ולכן פחות משעממים. למעשה, נראה שהעולם מגוון מאוד, וחלק אפילו כולל ניגונים נחמדים שכתבו אחרים.

יוחנן כהנכה עלה באומץ ציוני מדרום אמריקה לעת זיקנה אחרי שזימר והופיע שם בהצלחה, ולפני בואו ניסה לחבר נעימה בשם- לב טהור, כנראה כהכנה למעבר לתרבות שונה.

נו, טוב. אז יצא שצבר ישראלי מנגן שיר שכתב עולה חדש ממדינה רחוקה באזור הלטיני, אפילו שהוא לא באמת תוצר מקומי. מצד שני, אם לפוליטיקאים מותר לעשות הצגות, להתחזות ולרמות, כנראה שלכולם מותר לנהוג כך, בלי שום בעיות.

סביר שהניסיון הראשון לא יהייה האחרון, שכן היוצרים המודאגים עדיין לא חשים שהביצוע נעשה בחסד עליון. צריך למשל להגביר את עוצמת הליווי וקצת להשקיט את החצוצרה, שמרעישה כאילו היא הכי חשובה. מי יודע? אולי הניסיון השני בשבוע הבא יביא קצת יותר הצלחה, גאווה ושמחה. אסור לאבד תקווה.

ללא קשר לניסיונות חובבניים במוזיקה או לפוליטיקה ונפלאותיה, שבת מבורכת, טעימה ורגועה לכל המדינה.

הנה קישור לניסיון הקלטה ראשון לשיר בשם- לב טהור. המלחין הוא יוחנן כהנכה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן