ממשלה יעילה לוחמת בפשע

ממשלה יעילה לוחמת בפשע

ממשלת השינוי עובדת נפלא, ממש כצפוי. למעשה, ניהול המדינה על ידי צוות אחראי במקום להפקירה לחסדי כנופייה עבריינית שבראשה נאשם פלילי מתגלה כצעד מאוד ראוי. במילים אחרות, על אף ההסתה הנוראה לשנאה וההסטה מהנתיב הלאומי אנו שבים למסלול המקורי.

ציטוט:

הירידה במקרי הרצח בחברה הערבית, ונתוני המבצע המשטרתי ש”לא חוסך”.
אחרי שיא של 130 נרצחים אשתקד, השנה צנח מניין הקורבנות במגזר: 30 לעומת 50 עד אמצע 2021. במשטרה זוקפים זאת לתוספת תקציב, תגבור כוחות וגיוס ערבים, בנט התגאה: “ירידה של 30% באירועי הירי”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כבר רואים תוצאה ומתחילים לחוש הקלה לאחר הדחת הכנופייה המזיקה. אומנם, שומעים מהשופרות צרחות רמות, צווחות, זעקות, יללות וטענות על סכנות איומות ונוראות, אבל הן עלומות, נסתרות או שסתם אינן באמת קיימות.

במציאות אין סגרים, אין טילים והשדות לא בוערים. הפושעים מובסים, ניגפים וניצודים, נשקים נתפסים, רחפנים לוכדים עבריינים ויש הרבה פחות יריות בישובים ישראליים שהוזנחו במשך שנים.

חוץ מזה, אירועים המוניים מתקיימים באחריות ובזהירות ואין עשרות חללים. כותרות העיתונים לא מבשרות על עוד ועוד חטאים שביצעו חמדנים שלא מצליחים לכבוש יצרים, ואפילו יש מוכנות להגשים את חזון הציונים ולהגיע להסדרים עם השכנים. ממש מרשים ומדהים.

בקיצור, אולי מנגנון ההסתה המשומן, הרעשן והממומן שמנוהל על ידי הנאשם העבריין סתם מפריח ענני עשן? על איזה סכנה גדולה לשלום המדינה זועקת האופוזיציה? יש דוגמה? ראייה? הוכחה?

בהחלט שומעים את הבהלה, האימה, המועקה והחרדה הקיומית העזה כשמאזינים לזעקות השבר שמשמיעים חברות וחברי הכנופייה, אבל עד עתה לא ממש ברור על מה המהומה. יש סכנה אם לוחמים בפשע? כשמדברים על הסדרה? כשמתקנים אפליה והזנחה? כשאין מלחמה? איפה הבעייה?

בקיצור, די ברור שהאופוזיציה מנסה ככל יכולתה להפיץ את השמועה המפחידה שלכאורה יש סכנה נוראה, רק קצת קשה להצביע עליה או לזהותה.

חברי וחברות הכנופייה שחטאה וסולקה גם מספרות ומספרים שתיכף, ממש עוד רגע, רק שנייה והנה זה בא, תיפול הממשלה, אבל על אף הצעקות, השאגות וההפחדות זה לא קורה כבר שנה. למעשה, ההנהלה עושה עבודה מעולה, מתגברת על כל בעייה ונראית יציבה, שקולה, אחראית ויעילה.

מי רוצה לראות בשובה של הכנופייה העבריינית והמזיקה לשררה? למה שעבריין פלילי ימרוד בחזון הציוני, יסרב להסדרה ויפגע במדינה? ללא קשר להסתה פרועה ולניסיונות הנואשים לתקוע מקלות בגלגלי הדמוקרטיה ההצגה תסתיים בהרשעה וישיבה במתקן כליאה.

עד שעבריין הסידרתי לא יעצר הסיפור לא יגמר. אולי כדאי לעשות זאת מהר, שכן כשמתחילים בהסתה מסוכנת לפעמים נאלצים בסוף לומר- שלום, חבר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ממשלה יעילה לוחמת בפשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן