המדינה משעממת ולא מעניינת?

המדינה משעממת ולא מעניינת?

הנאשם הפלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי פעם אמר לאזרחית מודאגת שהיא משעממת ולא מעניינת, וזה לא ממש היה נימוסי

המורשעת הלקוייה פעם צרחה- שתישרף המדינה, וזו אמירה קצת מפחידה.

ללא קשר לגישה השגויה והמוטעה שכנראה שוררת במשפחה שחטאה, כשלה, הסתבכה והודחה, ראש ממשלה שאין כנגדו כיתבי אשמה פועל באחריות וממלכתיות ראוייה, והוא הזמין אליו לפגישת עידכון את ראש האופוזיציה המסובך עד צוואר בערכאה. נו, טוב. על אף הגישה הנכונה, זה לא קרה.

ציטוט:

עימות בין יש עתיד לליכוד על רקע ההסכם הימי עם לבנון: “נתניהו מסרב לתדרוך ביטחוני”
במפלגתו של רה”מ לפיד תקפו את הליכוד על כך שנתניהו נמנע מתדרוך ביטחוני בידי לפיד: “ראש אופוזיציה חסר אחריות שמסרב לבוא לתדרוך ביטחוני-מדיני על ההסכם ההיסטורי”

עד כאן ציטוט שמראה שהנאשם מסרב למלא את תפקידו ולנהוג באחריות וממלכתיות. מי יודע? אולי הוא מעדיף לחשוף לציבור ילדותיות, מרדנות או העדר אכפתיות לגורל הציונות?

למרבה הפלא, כנראה שהסכמים מדיניים וכלכליים שגם נוגעים לעניינים ביטחוניים רגישים לא ממש מעניינים את ראש כנופיית הנוכלים שהסתבכו בהליכים משפטיים ועכשיו בעיקר מפריעים.

בעברית קלה, לא ממש נראה שהמודח משררה מתעניין במצב המדינה, שלומה או ביטחונה אלא בעיקר מנסה להפריע להנהלה, גם אם אין סיבה, בתקווה להימלט מהרשעה.

ללא קשר לעובדה שהעבריין הסידרתי בכלל לא רוצה לעיין בפרטי ההסכם שקיבל את אישור מלא וגורף מראשי מערכת הביטחון כולה, סביר שהכזבן הנכלולי יתייצב בפני מיקרופונים במאמץ להשמיץ, להכפיש ולפסול טיוטה של הסכם היסטורי שהוא לא קרא.

מה אפשר לומר על התנהגותו הנלוזה והפסולה של ראש האופוזיציה שחטא וזומן לערכאה? לא ממש נראה שהוא מתעניין בגורל המדינה או מכבד את שבועת הנאמנות שניתנה. עובדה, שהרי הוא מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ויסיים במתקן כליאה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

One thought on “המדינה משעממת ולא מעניינת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן