מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים

מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים

התקשורת בארץ עושה עבודה מצויינת, וזה נאמר על אף העובדה שרוב הכותרות הבוערות גורמות לתחושות לא נעימות, מבוהלות, מוטרדות, מודאגות, עצבניות או סתם עצובות.

בשבוע האחרון קיבלנו דיווח מפורט לגבי קנוניה אפלה, רקימתה ואז גם ראינו את ה ניסיון לבצעה אל מול מצלמה, כנראה בתקווה שהתבעירה שהוצתה בעזרת נפנוף באקדח וקריאה מסיתה ונוראה תסייע לנאשם שחטא להימלט מהרשעה מביכה וישיבה בתא.

ציטוט:

לאור הצמצום בסקרים: נתניהו ובן גביר סיכמו על תיאום מלא עד הבחירות.
השניים נפגשו היום וסיכמו לפעול בתיאום בנוגע לגזרות שבהן ימקדו את הקמפיין, וגם במהלכים תקשורתיים.

ציטוט:

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לשכונת שמעון הצדיק ושלף נשק.

איתמר בן גביר תועד כשהוא שולף את נשקו האישי, בן גביר הפציר בשוטרים לירות לעבר המפגינים. 

ציטוט:

מול האלימות הקשה שמפגינים הפלסטינים, מזהירים בשב”כ שגורמים בעלי אינטרס בקרב הימין הקיצוני מנסים גם הם ללבות את השטח, כמו בעימותים הקשים שאירעו בשבוע האחרון בחווארה. לטענת גורמי ביטחון, אירועים כמו זה עלולים להרחיב את מעגל האלימות, ועלול להרחיב אותו מיהודה ושומרון לשטח ישראל.

עד כאן ציטוט.

כאמור, בזכות הפתיחות והמקצועיות של התקשורת המזימה ותוצאותיה גלויים לפרהסיה, אבל יתכן שדרושה הבהרה.

נאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד באחריות לאסון נורא ולבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה זימן אליו גזען פרוע שבעבר הורשע כדי לתכנן חבלה יזומה. הפושעים חילקו ביניהם גזרות והאווירה הייתה טובה.

בן גביר הנאמן יצא לנפנף בנשק, לקרוא ללובשי מדים לירות באזרחים ובכך לעורר מהומת דמים. בשלב הבא הקיצונים כנראה יצאו למיקרופונים וינסו לספר שרק בגלל הממשלה בוערים השטחים, והחיילים העצלנים והפחדנים לא פועלים.

בעברית קלה, נראה שהייתה מזימה להזיק למדינה בכוונה, לפגוע בביטחונה, לעורר בעירה לצרכי פוליטיקה, ואז לטעון שמכבי האש מתרשלים בעבודה או מזניחים את האומה.

נו? אז האם תצלח הקנונייה? כנראה שבקרוב נדע. בשלב זה אנו בעיצומה של המערכה. כרגע רק אפשר לספר שפעילותה של הכנופייה העבריינית מאוד מזיקה, וגם מסכנת את ביטחון המדינה.

קישור לאתר כיפה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

8 thoughts on “מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן