המשמיץ חש מושמץ וחמוץ?

המשמיץ חש מושמץ וחמוץ?

הנאשם הפלילי לכאורה מעולם לא הסית, סתם השמיץ או התסיס. למה עושים למסכן הנעלב כזה תכסיס?

הנה ציטוט שכנראה נאמר ברצינות מתוך תמימות או סתם בגלל נכלוליות, רישעות, כזבנות וזדוניות:

נתניהו על ביקור לפיד בנצרת: “ניסה להתסיס אותם נגדי”

עד כאן ציטוט מעורר השתאות, אולי בגלל הצביעות וההיתממות.

פרט לחוסר הצדק המשווע, הרישעות הכזבנות וההכפשה שלכאורה מתגלה באמירה שצוטטה, היא גם לא ממש נכונה, אמינה או מבוססת דיה, אלא אולי על חרדה קיומית עמוקה ורצון להלבין לאחרים פנים ברבים בזדון וללא סיבה טובה.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, העבריין הסידרתי הכפיש, השמיץ והאשים את המיעוטים במשך המון שנים לצרכים פוליטיים, שהרי שנאה מאחדת את הבוחרים פעם אפילו סיפר שכל השריפות שניגרמו בארץ על ידי מזג אוויר יותר מידי חמים הם כביכול בגלל טרור הצתות, ורק אז התגלה שדבריו הריקים, המבוהלים והחפוזים לא היו מבוססים אלא על פחדים.

אז מה, לדעתו המיעוטים שהוא עצמו האשים והכפיש במרץ משך שנים סתם לא אוהבים אותו, רק בגלל ביקור קצר של דמוקרט שוויוני שאינם גזעני? זה אמיתי? עובדתי? מדעי? הגיוני?

נו, טוב. בדמוקרטיה מותר לספר סיפורים ברבים, גם אם הם מצחיקים, לגמרי מופרכים או רק קצת מוזרים.

במציאות, הנאשם בפלילים הביא קיצונים גזעניים ומסוכנים לזירה הפוליטית במאמץ לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים. הנוכל הסידרתי מימין באמת מאמין שהציבור הערבי בארץ מורכב מעיוורים, חירשים ומטומטמים?

אם חס וחלילה הוא יעלה לשילטון אז הקורבנות הראשונים של הלאומנים הגזעניים יהיו בני המיעוטים, ורק אחריהם יכלאו כל הדמוקרטים הציוניים במקומות סגורים כראוי לבוגדים.

לפיכך, אולי לסוקרות הסקרניות ולסוקרים החטטניים הציבור המושמץ, המקופח והמוזנח מספר שאין להם עניין בפוליטיקאים מאכזבים, אבל יתכן והמשיבים קצת מסתירים.

במציאות, קשה להאמין שבני המיעוטים ישארו בבית ובכך יאפשרו לגזענים לעלות לשילטון וחלילה לעולל להם מה שעשו ליהודים האומללים במשך אלפי שנים. הפסוק- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו לא ממש מייצג את משנתם של המלבים שנאה, שכן דרכם לגמרי הפוכה.

כידוע ליודעות וליודעים, לפי תורתם ואמונתם היהודים לא עושים לאחרים מה שלהם היה לא נעים. למרבה הצער, הקיצונים רק מתחזים למאמינים בעודם שונאים, מתגרים, פוגעים ותוקפים, לכאורה בשם אלוהים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן