הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים

הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים

בן גביר אומר שהוא כבר לא רוצה להרוג את כל הערבים כי הוא למד להסתיר? אפשר בכלל להאמין ללאומן עבריין ששמונה פעמים הורשע בערכאה? למה? מילה שלו זו לכאורה מילה כי הוא חובש כיפה מרהיבה?

ציטוט:

בן גביר החדש מסתפק ב”מוות למחבלים”. הוא כבר יחליט מיהו מחבל.
ח”כ איתמר בן גביר החליף את “מוות לערבים” ב”מוות למחבלים”, אבל בעשרות פוסטים ותחת כל מצלמת טלוויזיה הוא מגדיר כ”מחבלים” חברי כנסת ערבים ויהודים ואפילו כפר פלסטיני שלם. צריך להיות בועז ביסמוט כדי לעשות אחד ועוד אחד ולקבל “בן גביר חדש שעשה שינוי”

עד כאן ציטוט שמראה איך קיצוניות פועלת בנכלוליות ורשעות, שאינן מצוות ביהדות או בציונות.

בעברית קלה, הבחירה הבאה היא בין שלום למלחמה, בין דמוקרטיה לדיקטטורה, בין הגשמת חזון האומה להסדרה לבין סכנה לשנאת אחים, עימותים וחורבן נורא.

מי שמאיים לכלוא דמוקרטים ציונים ולרמוס מוסדות דמוקרטיים עלול חלילה גם להזיק לבני מיעוטים שאינם כשרים. למעשה, זו כנראה תוכניתם הסמוייה של הגזענים הקיצונים, רק שהם כרגע מתביישים לפרסם זאת ברבים כדי להראות עצמם לציבור כמתונים ונחמדים.

לפיכך, חשוב שהמרומים, המאוכזבים, המקופחים והמתוסכלים יצאו באוטובוסים עמוסים כדי לוודא שנישאר דמוקרטים ושוויוניים. חלילה, המיעוטים יהיו אדישים לבחירות במדינת היהודים, הם עשויים להיות כלואים או מגורשים, שלא לדבר על דברים יותר מפחידים.

עבריין המסובך עד צוואר בפלילים הביא פושעים מסוכנים בתקווה לחמוק בעזרתם מישיבה מאחורי סורגים. האם תצלח מזימתם של הרשעים שמצפצפים על חוקים, חוטאים, מסתבכים ובוגדים בחזון מדינת היהודים?

קישור למאמר בהמקום. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן