מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו

בכוונה לסייע למדינה לשפר את מצבה אולי חשוב שיהייה לציבור קצת ידע לגבי המועמדים להנהגה.

ציטוט:

ועדת אסון מירון הודיעה: מכתבי אזהרה לנתניהו, אוחנה והמפכ”ל שבתאי.

ציטוט:

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: כתב האישום – המסמך המלא.

ציטוט:

בן גביר התפאר שתלש את הסמל ממכוניתו של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז”ל. ואמר- כמו שהגענו לסמל נגיע לרבין.

ציטוט מייקיפדיה אודות בן גביר:

עד פברואר 2009 הוגשו נגדו 46 כתבי אישום, מתוכם הורשע בשמונה,[33] בהם בעבירות התפרעות,[34] השחתת מקרקעין,[35] הפרעה לשוטר,[36] החזקת חומר תעמולה לטובת ארגוני טרור,[5][4] והסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.[6][3] כעבור שש שנים אמר שהוגשו נגדו עוד שבעה כתבי אישום, בהם זוכה. על פי נתונים אלו, הוגשו נגדו 53 כתבי אישום, מהם הורשע בשמונה

עד כאן דיווח מעניין אודות הפושעים הסידרתיים שרוצים להשתלט על הדמוקרטיה בצורה אלימה ולרמוס את החוק בה כדי להמלט מהרשעה וישיבה בתא.

בתהילים כתוב-סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו, וזה גם פחות או יותר חזון המדינה.

מי שהסתבך בפלילים, מסרב להסדרים, מלבה עימותים ופועל באמצעים אלימים כנראה לא ממש מבין בכתובים הקדושים.

האם הסתה מתמידה לשנאה תסיט את האומה מדרכה וחזונה? עיקרה של תורה זה אלימות, תוקפנות ושנאה? האם נשוב לדרך הנכונה? כנראה שהתשובה תגיע בשבוע הבא במעטפה, והכל ברצון השכינה.

קישורלמאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור ויקיפדיה-בן גביר. קישור למאמר בשם- מועמדים שהם עבריינים סידרתיים? קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן