גם מרמים בתוך הנגמ”ש?

גם מרמים בתוך הנגמ”ש?

יתכן שאנשים חרדתיים שסובלים מפחדים קיומיים מתמידים, שמחתימים שותפים נאמנים על שבועת אמונים לעולמים כדי לוודא שהם חלילה לא יהפכו ליריבים או מבקרים, וגם מסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים פליליים, כנראה חשים קצת מוטרדים ולחוצים.

סך הכל, זה שמרגישים רדופים ומבועתים כל הימים עדיין לא אומר שאין סיכונים, רודפים ואוייבים מפחידים.
רק לא מזמן שותף נאמן כינה את הכזבן העבריין -שקרן בן שקרן, ובתמורה קיבל חיבוקי והבטחה שלא תהייה מריבה בתוך הכנופייה.

ללא קשר להתחייבות הכנה שניתנה, מי שהודח ויורשע בדרך כלל בוגד בהבטחה ולא מקיים אותה. עובדה, עכשיו הוא תוקף במרץ ובגלוי את חברי הקבוצה שמרדנות וגזענות הן דרכה, אפילו שהוא הבטיח להתנהג בצורה נימוסית, תרבותית, מתחשבת ושקולה.

מי יודע? אולי התואר- “שקרן” בעצם מבטא עובדה ידועה?

ציטוט:

הקלטות הלחץ של נתניהו: מי שרוצה לחזק אותי בהצבעה לסמוטריץ’ ובן גביר – מצביע ללפיד.

יו”ר הליכוד עולה שלב במתקפה נגד בן גביר וסמוטריץ’ ואמר במהלך מפגש עם עיתונאים חרדים בירושלים כי כל מי שרוצה לחזק את הליכוד על ידי הצבעה לציונות הדתית – הוא “באופן פרדוקסלי מצביע ללפיד”.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, העבריין עם ההאשמות הפליליות מדגים שוב כיצד הוא מבטיח הבטחות ואז מצפצף על ההתחייבות החגיגיות, ופועל בעיקר למען למטרות אנוכיות. אפשר לחשוב מדבריו המופרכים שהצבעה לקיצונים הגזענים מסוכנים אסורה שכן הם בעצם שמאלנים בוגדים.

מסתבר שהפושע מרמה את הפרהסיה וגם קבוצה שותפה ללא בושה. האם בכלל ניתן להאמין לכזבן הנכלולי מהימין? אולי עדיפים לנו דמוקרטים ציוניים בהנהלה על פני עבריינים סידרתיים או קיצונים גזעניים ולוחמניים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מועמדים שהם עבריינים סידרתיים? קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן