הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי

הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי

מה דינו החמור של חייל בצבא שמסרב לפקודה חוקית שניתנת בצורה ברורה ומגבוה? מה יקרה לחייל שתקף קצין, שלמרבה המזל לא ירה בו בתגובה כדי שינוטרל?

ציטוט:

מעצרו של החייל החשוד במעורבות בתקיפת מג”ד הצנחנים וכמה לוחמים נוספים אתמול בחווארה, הוארך היום (חמישי) עד למחר. באירוע, תקפו מתנחלים לוחמי גדוד צנחנים שנקראו לטפל בהפרת סדר של יהודים והותקפו.

עד כאן ציטוט.

מי מסית חמומי מוח לאלימות פרועה, אפילו שזו לא דרכה של תורה או הדמוקרטיה?

אולי חשוב לחדד את ההנחיות והנהלים לגבי פתיחה באש כדי למנוע הישנות אירועים דומים?

חשוב לזכור בהתחלה רק לירות לכיוון הרגליים, ושאסור להמשיך לשחרר כדורים נוספים לאחרי שהפצועים כבר שוכבים מנוטרלים, מדממים או גוססים מול צלמים.

לא מספיק נרצח כאן ראש ממשלה לאחר הסתה נוראה שלא נמנעה צריך לחזור על השגיאה המזיקה כדי להושיע את כבוד הנאשם בשלל כיתבי אשמה? מה לגבי חזון האומה, תורתה, חוקיה ודרכה?

מעניין שהעבריין הכזבן ששלט כאן מבצע את אותן שגיאות עצמן כל הזמן. למעשה, ההרגל הזה קצת מסוכן. מזל שרק המורשעת הלקוייה חובבת את הטיפה הוורודה ושהנוכל הלחוץ אינו שתיין.

ללא קשר, גם עידודם הנימרץ של גזען תוקפני או לאומן פעלתן להבעיר כאן תבעירה נפיצה עם הרבה עשן לא באמת יציל את העבריין הסידרתי מישיבה סגורה בתא קטן. למעשה, אנו כבר במערכה הסופית כך שזה לא יקח עוד המון זמן.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- עבריינים עליך שמשון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

5 thoughts on “הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן