כזבן נכלולי ולאומן גזעני

כזבן נכלולי ולאומן גזעני

זה קצת משעמם להשתמש בביטוי- “לא יאומן” כל הזמן, אבל מידי פעם ממש אין ברירה שכן זה מה שקורה כאן. בדרך כלל משהו פתאום מתלקח או בוער ועולה קצת עשן

ציטוט:

סמוטריץ’ במתקפה חריפה על נתניהו: “שקרן בן שקרן – הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו”

יו”ר הציונות הדתית נשמע תוקף בחריפות יו”ר הליכוד, שותפו לגוש. בהקלטות שפרסם מיכאל שמש בכאן 11 הוא תקף את נתניהו על כך שתיכנן לשבת עם רע”ם. “מתישהו הוא יורשע בביהמ”ש, צריך קצת סבלנות בחיים”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על חברות, אחדות ושותפות. אומנם, הלבנת פנים אינה מצווה מרכזית מהכתובים, אבל יש מאמינים צדיקים שמקפידים לכבד את כל החוקים בעוד הם שולטים ביצרם כמו גברים שלבשו מדים.

מה אפשר לומר? כנראה שלדמוקרטים מודאגים אין צורך לעשות דבר. הימנים הקיצונים והאלימים מדגימים מרצונם לעם הנדהם איך הם מתנהגים לחברים, וכולן רואות וכולם רואים.

במילים אחרות, מחמת היותו עצבני וביריוני הגוש הקיצוני עוסק בהרס פנימי, וזה מצויין לחזון הציוני. סך הכל, טוב מאוד שהלאומן הגזען אמר את מה שמזמן ידוע לכל ילד קטן- בסוף המערכה באמת יורשע הנאשם העבריין.

מה שקצת מפליא זה לשמוע את הגזען הלאומני מביע תמיהה ותסכול עצבני לגבי טיבעו הבוגדני והנכלולי של שותפו הזגזגני. מה, עד כה האיש עם הזקנקן שמתחזה ליהודי חשב בטעות שהנאשם הפלילי הוא אדם אמין, תם, צח, חף, זך ונקי? זה לא לגמרי מובן, שלא לומר שוב- קצת לא יאומן.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- גזען קיצוני מאמין לכזבן עברייני? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- עבריינים עליך שמשון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן