למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה?

למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה?

מי שלא מנע הסתה פרועה שטענה שמשחרר הבירה הוא לכאורה בוגד וסכנה למדינה, ובעצמו תידלק את ההכפשה הזדונית שאין בסיס לה, אחראי לפשע הנורא שעשב שוטה, מוסת, אלים ומופרע ביצע.

למרבה הפלא, המסית לשנאה שזעק ששלום הוא סכנה עכשיו בעצמו חשוד בבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה שמנה. בנוסף, העבריין אישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים שירו עלינו טילים, והוא ממשיך לעזור לאוייבי האומה גם עתה ומנסה לחבל בעבודת הממשלה.

מי יודע? אולי הפושע סבור בטעות שגרימת נזק לדמוקרטיה בכוונת תחילה תבטל את האישומים נגדו ותמנע את הכנסתו למתקן כליאה?

ציטוט:

השר בר לב: “נתניהו מתנהג בדיוק כמו נסראללה ותוקף את הממשלה”

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות.

לא די בכך שהנאשם הפלילי מסובך עד צוואר בהליך משפטי וגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי, עכשיו הוא גם מפריע לממשלה ותוקף אותה באופן זדוני?

במקום לברך שיש אפשרות לעשות הסכם כלכלי, ביטחוני ומדיני העבריין הסידרתי מנסה לטעון שהים הוא כביכול חלק בלתי נפרד מסלע קיומנו הלאומי? הוא רציני או סתם קצת חרדתי? מה, מאמיניו ישוטו בסירות כדי להשתטח במעמקי הים על קיברי אבות? לאומנים מזוקנים יקימו בין הגלים התנחלויות ויריבו עם האצות?

נו, טוב. ללא קשר לקשקושיו המעניינים של נסראללה המלוקק, המטופח, הרצחני והכרייסתני או לפיטפותיו הריקים של הנאשם המודח בעל הלחצים הקיומיים, כנראה שיהיו לנו הסכמים מועילים וטובים עם השכנים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

10 thoughts on “למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן