החזון לציון כולל עוון וקלון?

החזון לציון כולל עוון וקלון?

פושע סידרתי שהוא גם עבריין נכלולי ולא ממש אדם מוסרי הכריז שבכוונתו לבטל את החוק הישראלי לצורך אנוכי. במילים אחרות, מי שהורשע ונשלח למתקן כליאה ציבורי, ואז שוב הסתבך בגלל אופיו העברייניי, עכשיו רוצה לעשות צחוק מהחוק הישראלי.

ציטוט:

גורם בכיר במשרד המשפטים מעריך: היועמ”ש תבקש להטיל על דרעי קלון אם יחזור לכנסת.

בעקבות דבריו אמש של יו”ר ש”ס לפיהם יפעל להפוך החלטה עתידית של בג”ץ לפסול אותו מלכהן כשר, אמר הגורם כי להערכתו גם אם לא ימונה לשר, תפעל בהרב-מיארה על מנת שיוטל על דרעי קלון. אתמול צייץ שר המשפטים סער: “דרעי הבהיר שעל הפרק לא תיקון מערכת המשפט, אלא החרבתה”

עד כאן ציטוט.

מסתבר שעל אף שאיפותיו, תקוותיו, הרשעותיו ומזימותיו של המתחזה לנציגו של הרב חסדו, החוק כנראה לא יאפשר לו להמשיך לחטוא כרצונו.

היה ממש נחמד אם ראש כנופיית הפשע, זה הנאשם שיורשע בשלל כיתבי אשמה, היה מוכנס לתא עד לתום ההליך המייגע בערכאה, שכן הוא מהווה סכנה לדמוקרטיה, לחזונה, ליציבותה, לביטחונה ודרכה.

פעם ראש הממשלה אמר לעבריין שהורשע ונכלא שאולי שיקום יסייע לתיקון דרכו הנלוזה. הצדיק שישב באולפן עם חליפה יפה לאחר שהייה במתקן כליאה מאוד התעצבן, ועכשיו לגמרי ברור למה. כנראה שמעולם לא היה בכוונתו לעזוב את חיי הפשע, שמאוד משתלם, עד להרשעה.

למה שהדמוקרטיה תבחר בפושעים נכלוליים ובעבריינים סידרתיים שינהלו אותה? יש איזה סיבה טובה?

מסתבר שכאשר אמסלם איים בקול פרוע וצרח במליאה שיש בדעתו לרמוס ולדרוס את בית המשפט הגבוה הדבר היה בעצם חלק ממזימה זדונית ופסולה שרקמה הכנופייה. נו, טוב. יתכן שהחוק יאלץ ללחום בפשע, עד להכרעה. מה לעשות. לפעמים אין ברירה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים שולט בשופטות ושופטים? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

6 thoughts on “החזון לציון כולל עוון וקלון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן