ציון חוזרת לנתיב הנכון

ציון חוזרת לנתיב הנכון

אז מה? האומה ההמומה מוכת תדהמה? עיתונאי נבון ואחראי הצליח יותר ממוכר רהיטים דברני, נכלולי, עברייני וכזבני?

ציטוט:

לפיד ונשיא לבנון אישרו את ההסכם, שיובא מחר לקבינט לממשלה: “הישג היסטורי”
ראש הממשלה מסר שההסכם “יחזק את הביטחון ויכניס מיליארדים”, הנשיא מישל עאון הדגיש כי הוא טוב לארצו – וכעת בשני הצדדים יביאו אותו לאישורים אחרונים לקראת חתימה. בלבנון כבר מדברים על תחילת חיפושי גז, שר האנרגיה נפגש עם נציגי החברה הצרפתית: “העבודות רציניות”

עד כאן ציטוט שמעורר עליצות.

מסתבר שניתן לנהל מדינה באחריות, בשיקול דעת ובתבונה גם בלי שלל כיתבי אשמה וחשד לבגידה. ממש הפתעה מדהימה. הרי הכזבן הנכלולי התאמץ להפיץ אגדה שונה? העבריין הסידרתי זעק שלכאורה יש סכנה וכניעה, אבל מסתבר שהוא טעה והטעה, שאצלו זו כהראה השגרה.

המורשעת הלקויה פעם צרחה שתשרף המדינה אם חלילה לא ינהל אותה הנאשם שיורשע. במציאות, באה מהפכה כבירה לטובה. מה אפשר לומר? יתכן שקצת קשה להאמין לדברים שיוצאים מבני המשפחה שהסתבכה בערכאה והודחה.

במציאות, ללא הכנופיה המזיקה הציונות סוף סוף מצליחה להגשים את חזונה להסדרה. המדינה תפרח, האזור ירגע, והכלכלה תשגשג, והעבריין הנכלולי יורשע וישלח למתקן כליאה.

הסכם עם לבנון כמו גם הרשעה עם קלון יביאו הקלה וששון לציון. כל הכבוד לחבורה האחראית שמנהלת את ענייני הכלכלה והביטחון בשיקול דעת, בזהירות, באחריות ובאופן נכון.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “ציון חוזרת לנתיב הנכון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן