עם הבחירה שוב יטיל מעטפה

עם הבחירה שוב יטיל מעטפה

ברצונה של השכינה שהכל בדברה, ראש הממשלה ניהל מבצע קצר, מדוייק ומאוד יעיל בעזה. בנוסף, הוא גם הגיע להסכם היסטורי עם מדינה שכנה ובכך מנע מלחמה, ובעזרת שר הביטחון לוחם לילה ויום בטרוריסטים מלאי זדון.

מה אפשר לומר? בתקופה קצרה יאיר צובר המון ניסיון ונראה שהוא עובד נכון, בשיקול דעת והיגיון.

במבחן התוצאה הוא הצליח גם במערכה וגם בהגעה לפשרה נחושה והגונה. במילים אחרות הוא ראש ממשלה נפלא.

כל האמור לעיל בטח מאוד מעצבן את המורשעת הלקוייה והנאשם הפלילי שמתאמץ לחבל ולקלקל. סך הכל, עכשיו כולם וכולן יראו שהוא נוכל כושל, ושלאחר הדחתו מאוד השתפר מצבה של ישראל.

בבחירות הקרובות נצטרך לקבל החלטות כואבות. מה לעשות. הנאשם בשלל האשמות גרם להמון סבבי בחירות מיותרים ויקרים במאמץ נואש לחמוק מהרשעות.

אז מה עדיף למדינה? נאשם פלילי שחשוד באחריות לאסון נורא בחוסר מחשבה תחילה, שגם חשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה אישית שמנה בלי שמשרד הביטחון ידע, או ראש ממשלה אחראי וישר שמבצע את תפקידו בצורה מעולה?

הערה אחרונה- מי שידחה הסכם יהייה אחראי לחייו של כל לוחם. מי שלא רוצה פשרה עשוי לקבל מלחמה ואסון נורא.

קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- עבריינים עליך שמשון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות או סרבנות ועבריינות?  קישור למאמר בשם- ציון חוזרת לנתיב הנכון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “עם הבחירה שוב יטיל מעטפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן