עבריינים עליך שמשון

עבריינים עליך שמשון

חשוב לדעת מה דרכם, מישנתם ומזימתם של אלה המתחזים לייצג ולהוביל את העם. אומנם, הם מדברים ומבטיחים ישועות וניסים, אבל במבחן התוצאה מה שקובע זה המעשים, המעללים והחטאים הרבים.

אולי כדאי לזכור שמי שמושך לבחורים בחוטים זה מורשעת עם ליקויים, ויתכן שזה יסביר חלק מהדברים.

ציטוט:

בעקבות טבח מערת המכפלה ב-1994, הוכרזה תנועת “כך” כארגון טרור, והוצאה אל מחוץ לחוק. לאחר שהפיץ כרוז בחתימת “פעילי כ”ך לשעבר”, הורשע בן גביר בעבירה על איסור התאגדות של תנועת כך. הוא לא גויס לצה”ל, ולדבריו, הצבא סירב לגייסו בשל עברו בתנועת “כך”.[14] לאחר שהוצאה התנועה אל מחוץ לחוק המשיך לפעול בארגון חזית הרעיון, עד סגירתו בעקבות קביעה שהארגון הוא ארגון המשך לתנועת כ”ך.[15] ערב פירוק התנועה לא היה בן גביר אחד המפורסמים שבה, אולם התמדתו במחאות מתוקשרות שהגיעו לא פעם אל בית המשפט קנתה לו מקום בולט בין פעילי הימין הרדיקלי.[דרוש מקור] חלק מיוזמותיו של בן גביר היו משותפות עם ברוך מרזל, מנהיגה האחרון של תנועת כך.[16

עד פברואר 2009 הוגשו נגדו 46 כתבי אישום, מתוכם הורשע בשמונה,[27] בהם בעבירות התפרעות,[28] השחתת מקרקעין,[29] הפרעה לשוטר,[30] החזקת חומר תעמולה לטובת ארגוני טרור,[5][4] והסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.[6][3] כעבור שש שנים אמר שהוגשו נגדו עוד שבעה כתבי אישום, בהם זוכה. על פי נתונים אלו, הוגשו נגדו 53 כתבי אישום, מהם הורשע בשמונה.

ציטוט:

לאור הצמצום בסקרים: נתניהו ובן גביר סיכמו על תיאום מלא עד הבחירות.
השניים נפגשו היום וסיכמו לפעול בתיאום בנוגע לגזרות שבהן ימקדו את הקמפיין, וגם במהלכים תקשורתיים • הצדדים לא מעוניינים שכל אחד ינהל קמפיין אצל השני – ולכן הגיעו להבנה המשותפת הזו.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ללא קשר ליהדות ומגילת העצמאות נוצר מצב בו שחיתות, עברייניות וגזענות מסכנות את הדמוקרטיה, את מוסדות החוק במדינה וחזון הציונות.

אולי כדאי שיבחרו מועמדים ומועמדות שלא מורדים ובוגדים בחזון המייסדים והמייסדות. עקרונות המדינה מפורטים במגילה ולא כוללים סרבנות להסדרה, גזענות אלימה או שחיתות נוראה וסיבוכים בערכאה.

קישור לויקיפדיה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות או סרבנות ועבריינות? קישור למאמר בשם- ציון חוזרת לנתיב הנכון. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “עבריינים עליך שמשון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן