הכנופייה האלימה פוגעת בעצמה

הכנופייה האלימה פוגעת בעצמה

יתכן שהכנופייה שהודחה מהשררה בגלל שלל כיתבי אשמה, אסון נורא וחשד לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה כבר חשה שהיא איבדה את אהדת האומה המרומה.

ציטוט:

דוברו של נתניהו נעל את ח”כ דיסטל אטבריאן במרפסת – ונטש את המקום.

בתקרית חריגה במצודת זאב, התלהטו הרוחות בין יונתן אוריך לבין הח”כית בוויכוח סביב מעורבותה בקמפיין. “תישארי שם”, הטיח אוריך בח”כית. “מי אתה בכלל?”, השיבה לו דיסטל-אטבריאן. 

עד כאן ציטוט שלא ממש מעיד על תרבותיות, הגינות, סובלנות, שפיות או ממלכתיות.

לפי כל הסימנים, האווירה בקבוצה הלחוצה לא ממש טובה, רגועה, תרבותית ושלווה. למעשה, דיווחים מטרידים אודות אלימות, תוקפנות ועבריינות בזמן הפגישות מעידים על קצת עצבנות. גם במליאה חברי הקבוצה צורחים איומים מפחידים ומכריזים על כוונה לרמוס את השופטות ולדרוס את השופטים, וזה מראה שהם מתקשים לשלוט ביצרים כגיבורים מאופקים.

האם זה חוקי שעוזרו של הנאשם הפלילי נועל חברת כנסת בחוץ או שהדבר הוא לכאורה סתם מעשה קונדס חברי? למה המאמינים באלימות וכוחנות לא מכבדים את החסינות?

איך אפשר לנסות לשכנע את העם לתמוך בנאשם כשדבר כזה מפורסם? זה טוב לראות שהליכוד המתפרק מסוכסך ומפולג במקום להיות מאוחד? שהאחדות הרעועה כבר לגמרי סדוקה? שעוזר של העבריין שיורשע גוזל את החופש של חברת מפלגה כנגד רצונה?

נו, טוב. כנראה שחברי וחברות הכנופייה שהסתבכה והודחה צריכים להתרגל למחשבה על ישיבה בשורה האחרונה בלי שום יכולת השפעה בעוד שהדמוקרטיה מבריאה, מחלימה מההסתה וההסטה, ומגשימה את חזונה לשלום, שוויון והסדרה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן