עדיף לנו ביטחון או מדון?

עדיף לנו ביטחון או מדון?

ארצות הברית הביעה דאגה מהאפשרות שהדמוקרטיה הישראלית תהפוך לדיקטטורה הילכתית, סרבנית, קיצונית ולוחמנית.

הנשיא הרצוג ניסה להרגיע את האמריקאים בקול נעים ודיבר על כבוד להליכים דמוקרטיים, אבל במציאות את מה שבאמת יקרה יודע רק השוכן במרומים, כך לפחות מספרים יודעי דבר למתעניינות ולמתעניינים.

למעשה, לא רק ידידנו האמריקאים קצת מוטרדים מהמחשבה על גזענים מסוכנים אלא גם חלק מהתושבות והתושבים בארץ הנביאים,, במיוחד בני המיעוטים הציוניים והדמוקרטים.

ציטוט:

לא רק בגדה: לנוכחות של הימין הקיצוני בממשלה יהיה מחיר ביטחוני.

לצד השטחים, לישראל עשויות לצוץ בעיות גם ביישובים הערביים בישראל, בירדן ובמצרים.

ציטוט:

“מוטרדים מהאפשרות שיהיה שר”: בממשל האמריקני חוששים שבן גביר יהיה בממשלה הבאה.
ארגונים יהודיים בארצות הברית והממשל האמריקני מביעים דאגה מהאפשרות שיו”ר עוצמה יהודית יכהן כשר בממשלה שנתניהו ירכיב • גורם אמריקני: “כל מי שיש לו שכל ישר מבין את הבעייתיות” 

ציטוט:

הרצוג ניסה להרגיע את בכירי ממשל ביידן: “אל תקפצו למסקנות אחרי פרסום המדגמים”

בכירים ישראלים ואמריקנים אמרו לוואלה! כי שר החוץ בלינקן והיועץ לביטחון לאומי סאליבן הביעו דאגה לגבי האפשרות שגורמי ימין קיצוני יהיו שרים בממשלה שאולי תוקם לאחר הבחירות ואף רמזו כי יתקשו לעבוד איתם. הרצוג השיב: “תנו לתהליך הדמוקרטי לעשות את שלו”

עד כאן ציטוט.

שר הביטחון דיבר היום בטלוויזיה לאחר שבא לפגוש את העיתונות לסוג של עימות במסווה של הידברות. בני הסביר שלא כדאי לתת לבן גביר, שהוא קיצוני גזעני וטרוריסט מורשע שבעיקר מסית, מצית ומבעיר, לשמור על ציון, שכן אין לו ניסיון צבאי כביר.

חלילה, ביטחון ציון יהייה בידי עבריינים תוקפניים, קיצוניים ושוחרי מדון עשוי לבוא לנו יגון, חורבן ואסון.

סך הכל, ההיסטוריה שלנו מראה שכאשר יש שנאת אחים ושומעים למורדים קיצונים שמסיתים תמיד מגיעים לנו חורבנות לאומיים כואבים ומצערים. למה לשוב על משגים? היהודים לא מפיקים לקחים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בואלה. קישור למאמר בשם- מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. קישור ויקיפדיה-בן גביר. קישור למאמר בשם- מועמדים שהם עבריינים סידרתיים? קישור לבן גביר מאיים על רבין. קישור למאמר בשם- הקיצונים המתונים והגזענים החייכניים. קישור למאמר בשם- חורבן לאומי או הסדר אזורי? קישור למאמר בשם- הטרור הלאומני הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- .הסתה, שנאה ופגיעה הן עיקרה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן