סופרת רבי המכר “קורה ריילי” הגיע לביקור בישראל

סופרת רבי המכר “קורה ריילי” הגיע לביקור בישראל

קרוב ל – 700 קוראים נלהבים כבר הבטיחו את מקומם במפגש הקוראים האקסקלוסיבי עם הסופרת שנחתה בסוף השבוע בישראל:
אירוע ראשון מבין שני מפגשים נערך ביום שלישי 06/08/2022 בבית ציוני אמריקה תל אביב, האירוע השני נערך יום למחרת.

מפגש הקוראים כלל פאנל ספרותי עם קורה ריילי, שבו היא סיפרה על חייה האישיים.
קורה היא בת לאם יחידנית שהיגרה לגרמניה ואישיותה והרשאותיה הושפעו רבות מכך: “זו הסיבה שבגללה אני מקדישה הרבה מאוד מקום וחשיבות למשפחה בספרים שאני כותבת. אין דבר חשוב מזה לדעתי”
וגם חשפה את הסיבה לכך שנמשכה לכתיבה על משפחות פשע ומאפיה. (אני אוהבת להגדיר כללים וחוקים כי אני חייבת לשלוט בכל דבר בחיי. וזו דרך מצוינת לבטא את הצורך הזה.”

לצידה בפאנל: המתרגם “שי סנדיק” שסיפר על הפעם הראשונה שבה הגיע לתרגם בז’אנר (“סיפרתי למו”לית השותפה, ענבל אלמוזנינו, שאני זקוק לעבודה. והיא מצידה מיד העבירה לי את הכותר הראשון מהז’אנר הרומנטי, וזה נראה לכאורה הכי לא מתחבר – איש דתי שמתרגם ספרות רומנטית, ארוטית .. כשנחשפתי בהתחלה לספרים הקשוחים האלה של ריילי התקשרתי לענבל וביקשתי לצאת. והיא מצידה שכנעה אותי שיהיה בסדר. אני עד היום על ‘ כדורים’ הוא התלוצץ).

גם עורכות ההוצאה, בהן מיכל חן-אסולין, דיברו על הפן שלהן במשימה;
מעצב הכריכות רוני בלחסן הסביר מדוע זה “משעמם לחפש כל הזמן דמות עם קוביות בבטן כדי לעטר כריכה. צריך שיהיה אתגר שהוא מעבר לכך, גם עבור הקוראות; מו”ליות ההוצאה ענבל אלמוזנינו וניקול קידר העניקו לקורה מתנה אישית, קמע ייחודי הנועד לשמירה, לפרנסה טובה ולפוריות.

קורה שמתברר שבשל הגעתה לישראל חטפה הודעות נאצה והורדה בדירוגים מתומכי החרם על ישראל בעולם – הזילה דמעה ואמרה לקהל המשולהב שהיא אוהבת אותם, מעריכה את הגעתם ואף נשארה עד השעות הקטנות של הלילה עדי להצטלם ולחתום על הספר החדש שלה, שנחשף במעמד הכנס: “אל תהומות הלב”.
כל אורח קיבל קופסא ובתוכה מוצרים ייחודיים המעוצבים ברוח ספריה של ריילי.

בשורה חגיגית נוספת שהוכרזה במעמד המפגש: הוצאת “U ספרות שנוגעת” חתמה על הסכם להוצאת ספריה של הסופרת הישראלית שרון חיון גינת.

books.club

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן