האם אתם גורסים שישראל היא מדינת עולם שלישי?

דף הבית פורומים הפורומים של הצוות גונן בן יצחק, עו”ד האם אתם גורסים שישראל היא מדינת עולם שלישי?

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2119
    עו”ד גונן בן יצחק
    מנהל בפורום

     

    בימים האחרונים התפרסמו מספר ידיעות המעלות את החשד לפיו עובדי משרד ראש הממשלה (וייתכן שגם משרדים נוספים) הונחו להתחיל לגרוס מסמכים רגישים ערב השבעת הממשלה החדשה.

    תגובת הליכוד לטענות, שהתפרסנו לראשונה על ידי כתב עיתון “הארץ” מיכאל האוזר-טוב היתה כי מדובר בשקר מוחלט. גירסא זו קיבלה תפנית פחות מ – 24 שעות לאחר הפרסום כאשר הפרשן הפוליטי של תחנת גלי צה”ל, יעקב ברדוגו, הידוע בקשריו ההדוקים לבנימין נתניהו, טען כי המסמכים שנגרסו היו מסמכים אישיים בלבד.

    אם בכך לא די, הגנזת הראשית ד”ר רות אברמוביץ צוטטה כמי שאמרה לאחר סיור במשרד ראש הממשלה כי “לא התרשמה שנגרסו מסמכים” זאת לאחר פנייה דחופה שקיבלה מהתנועה לחופש המידע בדרישה לבדוק את הדיווחים המטרידים.
    https://www.meida.org.il/wp-content/uploads/2021/06/Letter-to-archives.pdf

    כיצד יכולה הגנזת הראשית “להתרשם” אם מישהו נתן הנחיה לגרוס חומר במשרד ראש הממשלה אם לאו? רק לד”ר אברמוביץ הפתרונים.
    גם הטענה לפיה “אין במשרד ראש הממשלה חומר שאין לו גיבוי אלקטרוני” התבררה מהר מאוד כטענה שקרית. פגישותיו המסווגות של ראש הממשלה עם ראש שירות הביטחון הכללי וראש המוסד, ובמיוחד כאשר משוחחים על חומרים אשר אסור שיהיה להם עותק אלקטרוני, מתקיימות בדר”כ בפורום של שש עיניים – ראש הממשלה, ראש המוסד/שב”כ ומזכירו הצבאי של ראש הממשלה אשר עורך תרשומת ידנית של הנאמר בפגישה ופרוטוקול זה נשמר בכספות של משרד ראש הממשלה.
    מה הנושאים שבגינם עלולה הייתה להינתן התשובה הפושעת של גריסת מסמכים?
    כמובן שאין לנו תשובה לכך, אבל בנקל ניתן לחשוב על כמה פרשיות ש”טביעות אצבעות” שלהן יכולות תיאורטית לסכן את נתניהו ובהן: מעורבותו בפרשת הצוללות ומכירת צוללות קרב מתקדמות למצרים, פרשת מתווה הגז המושחת והעברת משאבי המדינה לידיים פרטיות ללא קבלת תמורה נאותה, פרשת מכירת מטוסי F-35 למפרציות תוך פגיעה בעליונותה האווירית של מדינת ישראל, עסקת הובלת נפט באמצעות קצא”א מהמפרציות לים התיכון – עסקה שנמצאת כנראה בליבת “הסכמי אברהם”. הקשר המטריד בין לשכת ראש הממשלה היוצא לסין כולל עימות שהתפתח בין ארה”ב לישראל בתקופת ממשל טראמפ בקשר לפתיחת מרכז מחקר סיני העוסק בתקשורת בישראל ואלו רק הנושאים לגביהם קיימת מודעות ציבורית מסויימת.

    בינתיים, ואם הפרשה הזו לא מספיק מצחינה, דיווח העיתונאי בן כספית, בהתבסס על דיווח של כתב חדשות N-12 ירון אברהם, כי לבדיקת הפרשה מונה קב”ט משרד ראש הממשלה רונן חליווה.

    לציוץ המלא של בן כספית בטוויטר

    ההתנהלות הזו חושפת טפח מהצעדים שעשה ח”כ בנימין נתניהו בשנותיו הארוכות במשרד ראש הממשלה על מנת להביא את ישראל אל עברי פי פחת, ואם אתם גורסים שישראל מתנהלת כמו מדינת עולם שלישי, זה על אחריותכם בלבד!

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן