אז הנאשם בפלילים אוהב ערבים?

אז הנאשם בפלילים אוהב ערבים?

ראשי האופוזיציה שנאשמים בפלילים אישרו להעביר מיליונים לטרוריסטים, שבתמורה יורים עלינו טילים.
הנאשם המרכזי סירב לקיים הבטחה לבנות חדר מיון לילדים באזור הגבול הצפוני, ואף בית חולים חדש לא נבנה בעבור תושבי ותושבות המדינה כבר תקופה מאוד ארוכה.

למרבה המזל, הנאשם הפלילי הצליח היום באופן אופוזיציוני להעביר החלטה היסטורית שתתקן את המצב הנוראי שהותיר המימשל הנכלולי.

ציטוט:

מפלה לקואליציה: הצעת האופוזיציה להקים בית חולים בסח’נין עברה במליאה על חודו של קול.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אחרי שנים של גזענות, אפלייה, קיפוח, השמצה והזנחה החשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע מגלה חמלה והתחשבות מרשימה כלפי האוכלוסיה הערבית במדינה.

מה אפשר לומר? הנאשם בפלילים רק אוהב ערבים? למה הוא לא הציע לבנות בתי חולים גם ליהודים?

בכל אופן, זה רעיון מצויין לבנות בתי חולים לאזרחים הערבים שקופחו יותר מידי שנים. למעשה, כדאי גם להנציח את פועלו של הנאשם בפלילים ואולי לקרוא למקום- המרכז הרפואי על שם הנאשם בפלילים.

תושבי הפריפריה בדרום ובצפון כנראה יחכו, שכן לא נראה שבאופוזיציה ממש מתחשבים בצרכים של כל הישראלים. העיקר בעיניהם זה לנסות להרבות במעשים טובים ולתקן את הנזקים שגרמו העבריינים ששלטו כאן יותר מידי שנים.

זה מצויין שמי שהזניח, קיפח, הכפיש והשמיץ עכשיו מתחזה לגואל האמיץ. מי יודע? אולי בזכות מתקן רפואי יחידי, היסטורי וייחודי המיעוט הערבי מייד יהפוך ללאומני וימני ויתמוך בנאשם הפלילי?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חידון להפגת השיממון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן