ניסים ונפלאות, תרופות וישועות

ניסים ונפלאות, תרופות וישועות

כזכור לזוכרות ולזוכרים בחנוכה לכאורה מתחוללים ניסים, והמאמינים בכאלה אירועים מופלאים משוכנעים שהדבר ללא ספק ולבטח מעיד על קיומו של השוכן במרומים, זה שכביכול מעדיף יהודים שלא מתגייסים, עובדים לפרנסתם או חלילה מגדלים ביכורים.

ציטוט:

פאנל מומחי ה-FDA המליץ לאשר את גלולת הקורונה של “מרק” – עם שורת אזהרות.

עד כאן ציטוט.

מזה המון שנים אנו אוכלים מאכלים שמנוניים לזכר כדים קטנים, וגם משתמשים בכיריים כדי לטגן לביבה או שתיים לכבוד טיהור ירושלים. המאכלים טעימים, השירים מעודדים ואורות החג מרצדים, ואולי כל זה משכיח מאיתנו כיצד הסתיימו הדברים המרשימים, ומדוע אנו מקוננות ומקוננים על החורבן במועדים אחרים.

לעומת הכשרים והכשרות למהדרין, הכופרות המפקפקות והחילונים הבורים בטוחים שאיננו יודעות או יודעים את הסיבה ליצירתו של אלוהים, וגם סביר שלא נבין אותה לעולמים. מצד שני, יש להם ולהן אמונה במדעים, במחקרים ומימצאים, וזה מאוד מצער, שכן לא תמיד יש התאמה בין פרסומים חדשניים לכתובים וסיפורים קדושים בני אלפי שנים.

ללא קשר לויכוח המהנה בין אמונה למדע, כנראה שלרגל חג הניצחון הזמני שקדם לחורבן, הרב חסדו שלח לנו נס מדעי קטן. הכל ברצונו, כמובן, ובאמת הגיע הזמן שתהייה בעולמו תרופה שקצת תרגיע את המצב כאן.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן