מהפכה תעצור את השואה

מהפכה תעצור את השואה

הנה בשורה מדהימה לצימחונים ולבעלי החיים שהם לא אוכלים, והיא כנראה מבשרת מהפכה כבירה שתביא הקלה רבה.

ציטוט:

אכלנו את הסטייק הטבעוני המודפס של הוטל מונטיפיורי.

מוצרי בשר ללא בשר מן החי הולכים ותופסים תאוצה, בזכות טכנולוגיות פורצות דרך שמצליחות לחקות את המרקמים וגם את הטעמים של בשר אמיתי. הכניסה של הסטייק הטבעוני של רידיפיין מיט לתפריט הקבוע של המסעדה המצליחה היא לא פחות מבשורה, ואנחנו הגענו לטעום.

עד כאן ציטוט.

כנראה שההתפתחות המרשימה תמנע את המשך הטבח ההמוני הנורא, שזה בעצם דבר קצת מזעזע, ואולי גם תאט קצת את התחממות האטמוספירה. אולי זה קצת מוזר ולא ממש ידוע, אבל הפרות פולטות המון גזים שתורמים לשינוי האקלים.

כשנתחיל להדפיס לעצמנו גם לבבות, כליות ואוזניים חדשות כנראה שנוכל להמשיך להנות לנצח מהכותרות המשמחות בלי כל הזמן לרצוח חיות תמימות או כשרות.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מהפכה תעצור את השואה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן