שר הבריאות לשעבר ייקח אחריות?

שר הבריאות לשעבר ייקח אחריות?

שר הבריאות לשעבר יקח אחריות על הנזק, היגון והשכול שנגרם למדינה בגלל חמדנות, אטימות, עבריינות וסחטנות? אולי יספר במשפטו שידוע שהכל ברצונו של הרב חסדו ולכן שום דבר לא באשמתו שלו?

ציטוט:

המבקר: 4,000-6,000 איש מתים כל שנה מזיהומים בבתי-החולים.

ציטוט:

מנהל המרכז למניעת זיהומים: ירידה של 600-700 מקרי מוות בשנים האחרונות.

פרופ’ יהודה כרמלי אמר את הדברים בדיון מיוחד של הוועדה לביקורת המדינה שהתקיים אתמול, ושעסק בדו”ח המבקר, לפיו כ-4,000-6,000 בני אדם מתים בבתי חולים בישראל מזיהומים נרכשים.

ציטוט:

אושר תקציב הישיבות הגדול ביותר אי פעם.

תקציב הישיבות קוצץ על ידי לפיד ב-2015 לכחצי מיליארד שקל, הוגדל בהמשך על ידי הממשלה, שאישרה היום תוספת נוספת – ומגיע כעת ל-1.2 מיליארד שקל

עד כאן ציטוט, ועכשיו נעבור לחשבון פשוט.

שני הנאשמים בפלילים, שהיום הם מודחים חשודים שנמצאים בהליכים, לא העבירו תקציבים לטיפול בחולים וקשישים במשך הרבה מאוד שנים. במקום זה, הם נתנו המון כספים ציבוריים למשתמטים בריאים שלא תורמים ואינם אפילו ציוניים.

בקיצור, כתוצאה ישירה מההזנחה הפושעת של מערכת הבריאות כל שנה מתו בארץ בערך חמשת אלפי ישראליות וישראלים מזיהומים מיותרים, ובסך הכל יתכן שנפטרו איזה שישים אלף ברואות ובצלמים בגלל פוליטיקאים נכלוליים, שכנראה לא מכירים את מושג- קדושת החיים.

מעניין מה יאמר הרב חסדו השוכן במרומים בבוא יום הדין לחשודים כפושעים. מצד שני, אולי אין להם אלוהים, והם בעיקר מתעניינים ברווחים אישייים בעודם מצפצפים על החוקים וגורמים נזקים חמורים.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר ב- DoctorsOnly. קישור למאמר בדמרקר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “שר הבריאות לשעבר ייקח אחריות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן