הגבר הגיע לגבורות

הגבר הגיע לגבורות

אתמול היה יום הולדת שמח, ייחודי וחגיגי למנהיג ציוני חברתי, שוויוני, שוחר שלום, אחראי ואנושי.

בעזרת פילאי הטכנולוגיה, המון נשים ואנשים הגיעו די בקלות למסיבה, אבל במציאות רוב האורחים היו מול טלפון או מחשב עם מסך ואוזנייה. הברכות הגיעו מהארץ ומכל העולם, וסביר שלא היה אפשר לשמוע את כולן וכולם.

מעטים הם הפוליטיקאים הישראליים שזוכים לשמוע כזו כמות של הערכה, אהבה והוקרה כמו שעמיר שמע. מסתבר שבמהלך השנים הרבות העם ראה וידע על שלל המעשים המבורכים, החשובים והאנושיים שהוא עשה, וחש תודה גדולה.

בזכות עמיר יש לנו שכר מינימום ופנסיה, נסראללה עדיין בבונקר ורק לפעמים הוא מציץ לשמיים בדאגה, וגם פותחה הגנה יעילה, חדשה ומדהימה על שמי המדינה. כמה מנהיגים בהיסטוריה יכולים לחוש קצת סיפוק וגאווה צנועה על מתן כזו תרומה כבירה לאומה? ללא ספק, עמיר נמצא בשורה הראשונה.

המברכים והמברכות בעצם גם העידו על יכולתו המופלאה של עמיר לדבר עם כולם וכולן, בכל הרמות וללא אפלייה, ועדיין לנהוג בכבוד, התחשבות ואנושיות, ממש כמו שמומלץ במצוות העיקריות בתורה.

ברוב מקרים, האזרחיות והאזרחים קצת חושדות וחושדים בפוליטיקאיות המהודרות ובפוליטיקאים השאפתניים. כנראה שהבוחרות והבוחרים חושבות וחושבים שכולם בזירה בעצם קצת אנוכיים.

למעשה, זה נכון גם לגבי אלה שמבטיחים לפעול למען השקופים לפני שהם בונים לעצמם ארמונות מהודרים ושוב מסתבכים בפלילים בלי הצורך לחוש מבויישים על הסיבוכים הסדרתיים בזכות עזרה מסייענים שעוזרים לעבריינים בכירים להמלט מקלון ברבים.

למרבה המזל, הרב חסדו יצר אותנו מאוד דומים אבל גם קצת שונים, אולי כדי שלא נחוש משועממים.

מאז הקצונה, הפציעה וההחלמה בעזרת אחלמה, עמיר תורם למדינה מכישוריו הרבים כבר יותר משלושים שנה, והיום הוא מוביל את התעשייה האווירית להמשך הצלחה. מה שכנראה מייחד את הציוני השוויוני משדרות הוא טיבעו האנושי, המוסרי, האחראי והאבהי. וכן גם אומץ ליבו, תבונתו הרבה, ניסיונו, צניעותו האישית ויושרו הציבורי.

להבדיל מחברי הכנופייה הצעקנית והחמדנית שכשלה, הסתבכה והודחה, עמיר מעולם לא בנה לעצמו וילה עם בריכה או קנה שליטה בתקשורת בעזרת איזה קנונייה אפלה שמובילה לערכאה. להיות בפוליטיקה הישראלית הקשוחה והחלקלקה במשך כזו תקופה ארוכה ולהישאר נקי לאורך כל המסע זו תופעה ייחודית ומופלאה.

בקיצור, הגבר הגיע לגבורות, אבל זו לא אומר שהוא הפסיק לתרום, לעבוד קשה ולעשות. מגיעות לעמיר כל הברכות שזכו להעלות, ובאמת נדיר לראות בפוליטיקה אהבה והערכה שכזאת. גם המערכת מאחלת הצלחה, בריאות, נחת ואושר לאדם נהדר שאוהב את הבריות, ובעבור עמו וזולתו כבר עשה גדולות ונצורות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן