אולי השם אשם?

אולי השם אשם?

לפעמים הכותרות בעיתונים היומיים לא רק גורמת לפחדים קיומיים או מדווחת על אישומים פליליים, אלא גם מציגה את דיבריהם של בדרנים משעשעים להנאת הצופות והצופים.

כמובן, הבעייה היחידה עם מה שאומרים קיצונים שמתחזים לכשרים היא שלא יפה לספר שקרים וכנראה גם יש איסור על הלבנת פנים ברבים. למרבה הצער, לאומניים גזעניים לא תמיד מכבדים את המצוות בכתובים או זולתים שהם קצת שונים, ולכן הם שוגים וחוטאים לשוכן במרומים שצופה בזעף במעללים הפסולים.

ציטוט:

סמוטריץ’: “התפרצות הקורונה הנוכחית – בגלל מצעד הגאווה”

התבטאות חריגה של יו”ר הציונות הדתית: כינה את האירוע “השתוללות, מסיבת הדבקה עצומה” – והאשים את אנשי קהילת הלהט”ב בגל הרביעי של המגפה.

עד כאן ציטוט שחושף זדוניות, כזבנות וגזענות. למה חשוב ללאומן המרדן לחשוף את כל התכונות הרעות הללו בפני העם? הרי טיבעו ידוע כבר מזמן לכולן וכולם.

אולי כדאי לתת הסבר חלופי למצב הנוראי שהשאיר כאן הנאשם הפלילי.

הנה כמה הצעות לשיקול הקוראים הנבונים והקוראות הסקרניות:

התפרצות הקורונה הנוכחית היא הוכחה לכשלונה של הממשלה שהודחה.

התפרצות הקורונה הנוכחית באה כי החרדים לא הסכימו לחוש מוגבלים, ייבאו המון וירוסים אמריקאים, המשיכו בלימודים הצפופים בכוללים הדחוסים, התקבצו בהמונים, ובעיקרון ציפצפו על החוקים של הציונים הכופרים.

התפרצות הקורונה הנוכחית מספקת לאופוזיציה סיבה להטיל אשמה על הקואליציה הטרייה והרעננה. הניסיון להכפשה נעשה אפילו שבזמן שילטונה של הכנופיה שסולקה המצב בעיקר הורע. למעשה, בערים החרדיות ובהילולות צוהלות שהסתיימו בטרגדיות הבעייה הייתה הכי גדולה. לקהילת הלהט”ב שסתם הושמצה לא היה שום קשר לפרשה.

התפרצות הקורונה הנוכחית היא עונש משמיים לחוטאים, לחמדנים, למזלזלים בקיצבאות הקשישים והנכים, למשתמטים, לסחטנים, למזניחי התקציבים לתרופות, תקנים וחולים, ולעבריינים הסדרתיים עם האישומים הפליליים. למעשה, הרב חסדו בדרך כלל מראה את חרון אפו אחרי שבני ישראל פושעים, טועים, נוהים אחרי עגלים מוזהבים ומתעלמים ממצוותו כאילו אין אלוהים.

עד כאן הצעות חלופיות שעשויות להסביר מדוע האל הטוב העניש את עמו בנגיפים, טילים וסגרים, זה העם הנבחר שנוהל שנים בחוסר אחריות על ידי פושעים נכלוליים וחוטאים.

אולי יש עוד מסקנה שניתן להסיק מהדברים, והיא שיתכן שמי שאומר דברים בוטים ושגויים בכוונה כנראה רוצה לזכות בקצת תשומת לב בעיתונים.

מכל ההסברים הקיימים, לא חייבים להאשים דווקא את אלה שלא אוהבים, אלא אם רוצים להראות כשמרנים קיצונים וחסרי כבוד לברואים אחרים.

המאמינים שחובשים כיפה משוכנעים שהאל היהודי לבדו אחראי לבריאה כולה. אם זה המצב, מדוע הם סבורים שהוד כבודו עשה שגיאה כשיצר את הקהילה הגאה?

לכל דבר בעולמו יש סיבה, אבל לא תמיד אנו מבינים אותה. מה שבטוח זה שלפגוע ולהרע בכוונה זה לא עיקרה של תורה. איך זה שהמתחזים לכשרים לא מבינים בה, ומנסים להלבין פנים בפרהסיה בכוונה רעה?

קישור למאמר ב- N12. קישור לזהו זה עונה 3 ועדת חריגים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן