אולי יורש היצר לא קולט את המסר

אולי יורש היצר לא קולט את המסר

כנראה שקשה להתגבר על הרגלים מגונים ואולי בגלל זה עבריינים סדרתיים שוב ושוב חוטפים, מסתבכים ומקבלים עונשים. מצד שני, חשוב להבין שרק גיבורים אמיתיים מסוגלים לכבוש בהצלחה יצרים מתפרצים, ולמרבה הצער לא כולם מצליחים.

מי יודע? אולי החזרה השגויה על משגים נובעת מהחינוך הקלוקל שניתן לעבריין בבית על ידי ההורים, אלה עם הסיבוכים המשפטיים המרובים, מצד שני, לפעמים ליקויים התנהגותיים הם מולדים, ולכן קשה להעריך את שילוב כל הגורמים שאחראים לתופעת הכשלים החוזרים ונשנים.

ציטוט:

מכה ליאיר נתניהו: ייאלץ לשלם 250 אלף שקלים באופן מיידי.

“מאזן הנזק נוטה במאת האחוזים לטובתי, וברי כי הנזק שייגרם לי אם לא יעוכב ביצוע ההחלטה הוא בלתי הפיך”, כתב נתניהו בבקשתו, שהוגשה באמצעות עו”ד יוסי כהן, המייצג גם את בנימין נתניהו. “אין לי את האמצעים הכספיים לשם תשלום הסכומים הנקובים בהחלטה, אין לי יכולת להשיגם והנזק שייגרם לי הוא רב מנשוא”.

בשבוע האחרון טען אלקלעי, כי בחשבונותיו של יאיר נתניהו יש כמיליון שקלים, וכי טענתו בדבר “הרס כלכלי” שייגרם לו בשל ביצוע פסק הדין אינה נכונה.

עד כאן ציטוט, שחלילה קצת יעצבן את המורשעת עם הליקות.

מה אפשר לומר? אפשר להאשים שמאלנים, ציונים, שוחרי שלום בוגדים או את הגורל האכזר.

כידוע ליודעות וליודעים, היהודים מאמינים שהכל נעשה בדברו וברצונו, ולכן כנראה שהרב חסדו שלח מסר נוסף לנער שכבר סרר ונענש בעבר, אבל למרבה הצער הלקח כנראה לא נלמד ולכן זה לא עזר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- גם יורש היצר סתם מדבר?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן