אצל דמוקרטים גם המקופחים שווים

אצל דמוקרטים גם המקופחים שווים

יתכן שאחרי שנים של הסתה לשנאה ומאמץ להדתה יש חלק מאזרחי ואזרחיות הדמוקרטיה שבטעות סבורים שחזון המדינה הוא לוחמה מתמידה, סרבנות לפשרה וגזענות לאומנית עזה שאינה ראויה.

במציאות שאינה המצאה מזיקה שנוצרה לצרכי פוליטיקה, המדינה אמורה לפעול להגשמת חזונה, שהוא שוויון, ביטחון ורצון להסדרה, שתמנע מלחמה מתמידה וסבל לכל הסביבה.

למרבה הצער, נוכלים כזבניים, אנוכיים ושתלטניים טיפחו משך שנים שלל חששות קיומיים ושנאה לאחרים למען צרכים אישיים, בטענה שכולם לכאורה מסוכנים ומפחידים. כאמור, פחד מאחד את המפחדים ולכן ההסתה סייעה לסטייה מסוכנת מדרכה של תורה ויצרה הרבה מבוהלות ומבוהלים.

פחד הוא יצר עמוק ולכן לשחק איתו זה לא צחוק. הנה למשל, כשמספרים לאנשים שמשחרר ירושלים שעשה שלום עם הירדנים, כבש את סיני ושיחרר את הרמה משליטת הסורים הוא כביכול סכנה נוראה ליהודים, כי הבוגד רוצה שלום עם השכנים, באים מוסתים שוטים ומבצעים פשעים נוראיים.

במציאות, רבין לא היה בוגד אלא גיבור לאומי, לא האיראנים האזינו לטלפון של בני, והמשמיץ הראשי נאשם בשלל תיקים פליליים ונמצא בהליך נמשפטי סופני.

למרבה הצער, העבריין הסדרתי לא מודה, לא מבקש יפה סליחה ולא פועל באופן שיקח אחריות על הנזק הלאומי שנגרם כאן. במקום זה, הוא ממשיך לנסות להזיק לחזון הציוני, לחבל במאמץ המדיני לקידום שלום איזורי, ולגרום להנהלה לסבול במקום לחשוב על טובת הציבור הישראלי.

יתכן שהפיתרון לבעיית הסחיטה בזדון והאיומים על השילטון היא שוויון.

כידוע למי שיודעת ויודע, בדמוקרטיה כולם שוות ושווים, ולכן אין שום בעייה אם ישראלים מקופחים, מושמצים ומוזנחים יחליטו שעדיף להם לתמוך בציונים שויוניים שרוצים הסדרים מאשר בעבריינים סדרתיים וגזענים אלימים שרוצים דברים קצת לגמרי שונים.

ציטוט:

עודה וטיבי, מחלו על כבודכם, אל תכשירו ממשלה פשיסטית.

עד כאן ציטוט שכנראה לא צריך פירושים, ביאורים והבהרות נוספות.

במילים אחרות, כדי להתגבר על בעייה של מורדים. בוגדים סחטניים ועריקות צדקניות יש לעשות בריתות יעילות אחרת המדינה עלולה לחזור לימי הכנופיה עם ההליכים הפליליים בערכאות, ולהיות בלי עסקאות מדיניות חשובות אלא עם מלחמות, עימותים וחרמות.

צריך להזמין את ערביי ישראל לממשלה ולהסביר להם בנימוס שלכולם עדיפה דמוקרטיה שוויונית ושוחרת שלום על פני איבה, אפליה, לוחמה ושנאה מתמידה.

למעשה, זה יהייה נפלא אם השרים הערביים בממשלה יעזרו לנו לעשות שלום בכל הסביבה ויספרו שבדמוקרטיה הישראלית לכולם יש הזדמנות שווה, ללא קשר לרקע, מין, אמונה או מוצא.

קישור למאמר בהארץ..קישור למאמר בשם- עריקה, בגידה, הרשעה וכליאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן