בגידה בשבועת האמונים זו בעייה

בגידה בשבועת האמונים זו בעייה

מניסיון ניתן לדווח שזה כנראה לא ממש קל לשנות את דעתה של מדינה שלמה, במיוחד כשהיא עוברת שטיפת מוח, הנדסת תודעה והסתה מתמידה לשנאה, שאינה תורתה או דרכה, וזו כבר הובילה לרצח נורא.

מחוסר ברירה, לפני כמה שנים החל מאמץ נואש לנסות להשיב את האומה לנתיבה, שכן סרבנות ולוחמה מתמידה תוך סרבנות להסדרה לגמרי סותרים את מה שכתוב במגילה.

מסתבר שהסתה היא מכשיר נפלא. עובדה שהוא מאוד יעיל להסיט מדינה שלמה מעיקרי תורתה וחזונה. נו, טוב. אם השיטה עובדת בצורה טובה כנראה שניתן גם לעשות בה שימוש לצרכי הגנה. מערכה מילולית לא גורמת סכנה לקיומה של המדינה, זו שעל פי מאפשרת חופש דיבור דמוקרטי לכל תושביה. אז בבקשה.

עיקרה של תורה הוא התחשבות בזולתך לא שנאה, או איבה והנצחת לוחמה. בנוסף, ליהודים אסור לעולל לאחרים מה שלהם לא נעים. מי שלא מאמין למסרים הברורים, המוכרים והידועים מוזמן ומוזמנת לעיין בכתובים.

במילים אחרות, הסתה לשנאה, ללוחמה מתמידה ולהנצחת האיבה מייצגות סטייה מסוכנת מעיקרה של תורה וסותרת לחלוטין את מצעה של האומה. איך יתכן שמדינה שלמה הוסטה מדרכה ותורתה רק בגלל עבריין נכלולי שיורשע?

כשיאיר קפץ באומץ למדמנת הפוליטיקה נוצר צורך דחוף להזהיר אותו מפני הכזבן הסידרתי, שכן לחבירתו של המתון המרכזי לגוש הסרבני או לציוני היה היבט לאומי.

למרבה הצער, יאיר כנראה רצה לבדוק את המצב באופן אישי, שכן משום מה לא כולם מאזינים לעיצות מאיזה זוטר אלמוני. ויתכן שמאז הניסיון שסופו היה עגמומי כבר יש קצת יותר הבנה לגבי טבעו הנכלולי של הנאשם הפלילי.

כאמור, זה לא פשוט להסביר דברים גלויים, ידועים ומוכרים, במיוחד אם הסתה גרמה לאזרחיות ולאזרחים לרדת מהפסים המוכרים.

לפעמים צריך להמתין קצת עד שהחשודים יסבכו עצמם בשלל תיקים פליליים או יהפכו לחשודים בבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים עד שכולן וכולם מבינים שעבריינים סדרתיים לא משתנים, ורק אז אולי יובן שכן היו סיבות טובות להתרעות הרבות, להזהרות הטרחניות ולפירושים החפרניים שבאו בימים ובלילות.

ציטוט:

טעיתי לגבי נתניהו. כל סגולותיו ואיכויותיו מתגלמות בדמותו כראש האופוזיציה. הוא האדם המסוכן בתולדות מדינת ישראל. אף אחד מאויביה החיצוניים לא הגיע לקרסוליו. הוא האיום הקיומי היחיד על הדמוקרטיה והחברה הישראלית. אינני בטוח כמה אנחנו רחוקים משם. מנגנון ההסתה, ההכפשה והשיסוי האדיר שנבנה עבורו פועל כמכונה משומנת, תמנון רב זרועות, שעליו הוא מנצח כמאסטרו מיומן.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יותר מעשור עבר מאז שהתחיל מאמץ להסביר בציבורי שהעבריין הסדרתי הוא סכנה לדמוקרטיה. בעזרת השם, הנטייה הפסולה לפשיעה והיעדר יכולת יעילה לשלוט ביצר הרע, היום המצב כבר קצת יותר ברור לאומה.

למרבה הצער, הבעיה לא תפתר או תגמר עד שהפושע המזיק לא יעצר. חבל על כל יום שעובר. הנזק מצטבר, וממש קשה להמשיך כך כאילו שהכל בסדר.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- לא עוצרים עד תום ההליכים?

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בגידה בשבועת האמונים זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן