ביעור מזיקים והצגות לחגים

ביעור מזיקים והצגות לחגים

בעזרת השם, לאחר החג ימשך בערכאה המשפט הפלילי הראשון בסידרה ויורשע מי שאשם. סך הכל, על החגיגה העבריינית, החמדנית, הבזבזנית, האנוכית וההרסנית על חשבון אחרים בסוף צריך לשלם.

לפני פסח אנו עושים סדר, שזה עדיף מסגר. יתירה מזאת ולמרבה הצער, לפעמים יש גם צורך לאומי דחוף לנקות את האורוות הסרוחות והמוזנחות שכן קצת קשה כך לחיות, אולי בגלל הניחוחות והתקלות הרבות.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, במשך שנים הכנופייה העבריינית הפקירה את תושבי הדרום לבלונים עשנים ולאלפי טילים בעודה מאשרת העברת מיליונים רבים לטרוריסטים. אומנם היו המון דיבורים על חרדות קיומיות ואיומים מפחידים, אך בפועל לא נעשה דבר והסיכונים הפכו מתאורטיים ורחוקים למפחידים וקרובים.

בנוסף להיעדר קידום פשרה והסדרה ככתוב במגילה, קו התפר לא ממש שימש לנו כחומת הגנה, ששכן הגדר הייתה פרוצה ולכן בילתי יעילה. השר ששמו דומה לחנה לכאורה כלל לא טרח לטפל סוגייה, זו שמהווה סכנה למדינה שכן בלי פיקוח מסודר כל מי שרצה נכנס בעדה בלי בעייה.

במילים אחרות, במקום לדאוג לביטחון המדינה ולחתור לרגיעה ושלום בצורה יעילה הממשלה העבריינית שהודחה בעצם הזניחה, הסיתה לשנאה, השמיצה אחרים כשהיא עצמה כשלה, הפקירה את חובתה ובגדה בשבועתה לשרת את האומה נאמנה.

חשוב לתת גם לפלסטינים פרנסה, אבל כדאי לבדוק שמי שבא לעבודה לא במקרה נושא סכין גדולה וכוונה לפגוש את אללה אחרי גרימת נזק בכוונה, שזו פגיעה במיצווה הכי קדושה. בקיצור, מי שקצת רצחני ומופרע לא יורשה להגיע לעבודה עד שירגע או יביא פתק מהמרפאה שבודקת שהנפש כשורה.

מעבר מסודר יהייה דבר נהדר. כל הצדדים ירוויחו מכזה דבר, ועוד לא מאוחר להרהר בזה שכן יתכן שבצורה זו המצב מאוד ישופר.

יפה שהנאשם הפלילי עושה הצגה למצלמה כדי להתחזות לאדם נקי. זה גם נחמד שהוא מודיע מרצונו שעדיין חופשי בציבורי שלאחר הניקוי היסודי בביתו המלכותי יבוא סיבוב שני, שבו הדמוקרטיה כנראה תיפטר באופן סופני ומשפטי ממי שגרם לה נזק משמעותי.

בסרטון רואים את הנאשם בשלל תיקים פליליים, עושה קירצופים שיטחיים לצלמים בעודו עוטה בגדים מלכותיים ואז שואל את הצופות והצופים: סיימתם עם הנקיונות? נו, טוב. החשוד כנראה התאמץ להראות עממי, מסורתי ומרשים.

מה אפשר לומר? אולי כדאי לענות באופן ישר: יתכן שלא הסתיימו כל הניקיונות שכן עדיין לא טוהר המשכן מנאשמים בשחיתויות, ממבצעי עבירות, ומנוכלים שאחראים להפרות של הבטחות, שגיאות מזיקות, קנוניות מפוקפקות ומזימות זדוניות ואנוכיות.

בקיצור, עבריין סידרתי שמסובך עד צוואר באופן פלילי ממליץ לעם הישראלי להיות נקי, וזה כנראה נאמר באופן רציני.

ללא קשר להליך המשפטי, לעבריין הסידרתי כנראה חשוב להתחזת ליהודי מוסרי שפועל באופן אחראי ומשתדל להימנע מאיזה חטא משמעותי. זכותו של הכזבן הסידרתי לעשות עוד הצגה בציבורי, אבל סביר שבקרוב תבוא סידרה רעננה שלא עוסקת בליקוי הלאומי שהודח באופן רשמי, שכן הכוכב המרכזי יסגר במתקן כליאה ציבורי.

קישור לסרטון בפייסבוק בו רואים נאשם בפלילים מנסה להתחזות לפועל ניקיון בחליפה או לצח, זך ותמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן