בלי הנאשם בפלילים אין מזומנים

בלי הנאשם בפלילים אין מזומנים

כידוע ליודעות וליודעים, במקום לנטרל איומים מפחידים הנאשם בפלילים אישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים התוקפניים בעזה, ועשה זאת בהתמדה נאמנה במשך שנים.

מה לעשות שמאוד מהר אנשים מתרגלים לחיים הטובים, ממש כמו המצב אצלנו עם המשתמטים, אלה הבדלנים שלא תורמים ומתחזים לכשרים בעודם גוזלים. מצד שני, בחיים כל הזמן יש שינויים, וחלקם אפילו חיוביים.

מאז שהכזבן הנכלולי כבר לא מושך בכל החוטים אלא מסובך בהליך פלילי קצת השתנה המצב בגבול הדרומי. כשהזדים מטרידים אותנו די מהר הם מקבלים רעמים עזים וברקים בוהקים שכנראה קצת מקשים על הילדים העזתים המבועתים לישון בשלווה רגועה בלילות החמים.

הטרוריסטים בטח חשים די מתוסכלים, עצבניים וקצת נואשים. איפה המזוודות עם הדולרים שעד עכשיו הועברו להם באישור החשוד העבריין שמצפה לישיבה נוחה מאחורי סורגים?

ציטוט:

לפי אותו מקור, הפלגים החליטו להחזיר את פעילות היחידות כאמצעי לחץ על ישראל, ללא כל קשר למאמציהם של המתווכים, ובעיקר של מצרים, להביא להסדרה ארוכת טווח בעזה. הגורם הדגיש כי פעילות היחידות תיעשה בתוך גבולות ברורים, שכן הם מבינים את הסיכון להסלמה שקיים בפעולותיהם. הוא הוסיף כי עד כה השיח על הקלות מצד ישראל “נערך רק באמצעי התקשורת”, וכי הפלגים לא קיבלו אף אישורים או התחייבויות להקלות מטעם אף מתווך או גורם רשמי.

ההודעה מגיעה בצל המבוי הסתום בשיחות מול חמאס על הסדרה ארוכת טווח ברצועת עזה: אף שבשבוע שעבר הושג הסכם בין האו”ם לקטאר על חידוש העברת המענק הכספי של קטאר למשפחות נזקקות ברצועה, בחמאס הביעו מורת רוח מכך שההסכם לא כלל תשלומים לפקידי ממשלו בעזה.

עד כאן ציטוט מעורר סקרנות, שלא לומר השתאות.

כמובן, המשפט האחרון במצוטט לעיל הוא העיקרי, שכן לפתע מסתבר שהסכסוך התמידי כלל אינו על רקע דתי, לאומי או מדיני אלא רק כספי. למעשה, הטרוריסטים מתלוננים ומקוננים ברבים שנגמרו החיים הטובים.

לפי המדווח, מה שמטריד את השליטים העזתים זה היכן המזומנים. כנראה כדי להראות שהם גיבורים, ילדים וצעירים מוסתים נשלחים על ידם להתפרע אל מול חיילים חמושים ולסכן חיים. נו טוב. מה לא עושים בעבור חופן מרשרשים?

הנה הצעה לזועמים- דברו שלום, ומייד החיים יהיו טובים, קלים ונעימים יותר לכל הצדדים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “בלי הנאשם בפלילים אין מזומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן