במה ציבורית לדמוקרטיה הישראלית

במה ציבורית לדמוקרטיה הישראלית

כידוע ליודעים וליודעות, תיאורטית בדמוקרטיה כולם וכולן נחשבים ונחשבות לשווים ושוות. יתירה מזאת, לציבור החופשי בארצנו אפילו יש זכות לדבר בחופשיות. כמובן, הדבר הזה מותר כל עוד אין קריאה לפגיעה, הסתה שיקרית, מעליבה ומזיקה, או סתם השמצה ריקה.

נבחרי ונבחרות הציבור אמורים לשרת את המדינה, וזה כולל גם את הפרהסיה שחייה בה.

מאוד נחמד שיש למורמים ולמורמות מעם לישכה, מזכירה, משכורת, תנאים לא רעים בעבודה ואבטחה צמודה, אבל העיקר במשימה הוא לסייע לאומה להגשים את חזונה וליצור כאן קהילה מרוצה, רגועה ושלווה. ניצחון פוליטי רק אומר שהתושבות והתושבים נתנו לנבחרות ולנבחרים הזדמנות זמנית לשפר לכולם את החיים, ורק על זה שליחות ושליחים נמדדות ונמדדים, או מוחלפות ומוחלפים.

לפעמים קורה שמישהו נשאר יותר מידי זמן בתפקיד ציבורי, וזה לא ממש חיובי, שכן עם חלוף הזמן הוא מתחיל לחשוב שבחירתו לעמוד בקודקוד הערימה לזמן מה הוא נס אלוקי ניצחי.

במציאות שאינה נאשמת בפלילים או קצת לקויה הציבור במדינה זכאי לדעת בזמן אמת מה עושה בעבורו ההנהלה. למעשה, אם חלילה יש תקלה חייבים לדעת עליה לפני שהיא תגרום נזק נוסף שיביא חרטה.

מהסיבות שפורטו לעיל, וזה נעשה בעיקר כדי לוודא שכולם וכולן מבינות ומבינים את הנהלים, מערכת עיתון ברשת מתכוונת לתת במה חופשית לנבחרות ולנבחרים, וכך נוכל לקבל הסברים ציבוריים ישירים על כל המעשים הטובים והמועילים.

חברי וחברות המליאה, כמו גם ההנהלה, מוזמנים לעיין בהזמנה הגלויה שלהלן ולשקול אותה. יספיק שאיזה עוזר או עוזרת יעלו כמה מילים חמות שיתארו את שלל ההצלחות, התוכניות המצויינות, הניצחונות וההטבות.

ללא ספק, הדברים שנציגי ונציגות הנבחרים והנבחרות יעלו מאוד יעניינו את הקוראים והקוראות, וגם יתנו הזדמנות לדמוקרטיה להביע הערכה או לומר תודה.

בעברית קלה, להלן הזמנה פתוחה לכל חברי וחברות ההנהלה להעלות אצלינו ידיעה או דיעה, ואנו מאוד נשמח לתת לנציגות ונציגי הדמוקרטיה במה פתוחה.

חלילה, זו לא חובה לדבר לציבור בעיתון חדשני וחצוף שאך זה צץ ברשת ואולי טיבו או גורלו עדיין לא ברור, ולכן נבחרים ונבחרות שהם והן יותר מידי עסוקים או עסוקות, הססנים או הססניות, חשדניים או חשדניות כנראה לא יבקשו מעוזריהם ועוזרותיהן להעלות אצלנו עידכונים שבועיים או ידיעות מרגשות ומשמחות כל כמה ימים.

המערכת מאמינה בהידברות ישירה, סובלנית, מכבדת, כנה ובונה, ולכן האמור הוא כמובן רק הזמנה פתוחה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן