ברית הביריונים העברייניים

ברית הביריונים העברייניים

מי הכריז על מצב חירום והלך מסיבוב בחירות אחד לעוד שלושה רק במטרה להישאר עוד קצת בשררה? מי תקף את הדמוקרטיה ומוסדותיה, הכפיש, השמיץ והטיל אשמה ריקה שאין ממש ביסוס בצידה רק בכוונה לפלג את המדינה, להפריע להליך הבחירה עם מצלמה וטענות שווא למירמה, ולהמשיך לאחוז בשררה?

ציטוט:

מצב חירום וביטול הצבעה אלקטרונית: המצגת שחושפת את תכנון ההפיכה של טראמפ ומקורביו.

ראש הסגל לשעבר מארק מדוז העביר לוועדת חקירת מתקפת 6 בינואר מצגת שבה פורטו האפשרויות העומדות בפני הנשיא למנוע את הניצחון של ביידן, כולל תדרוך חברי קונגרס על “השתלטות סינית” שלא הייתה. מסיבה לא ידועה, מדוז הפסיק לשתף פעולה עם הוועדה שתפעל להעמידו לדין

ראש הסגל לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ העביר לוועדה בבית הנבחרים החוקרת את מתקפת 6 בינואר מצגת שהמליצה לטראמפ להכריז על מצב חירום לאומי כדי להיאחז בתפקיד – כך דווח הלילה (שבת) ב”גרדיאן”. העובדה שמארק מדוז החזיק במצגת PowerPoint, שפירטה כיצד ניתן לבצע הפיכה יום לפני ההסתערות על גבעת הקפיטול, מעידה שלכל הפחות הוא היה מודע למאצים של טראמפ ושל מקורביו למנוע את אשרור הניצחון של ג’ו ביידן באותו היום.

המצגת, “הונאת בחירות, התערבות זרה ואפשרויות ל-6 בינואר”, הציגה כמה המלצות עבור טראמפ כדי להמשיך לכהונה שנייה, על בסיס השקרים ותיאוריות הקונספירציה שלפיהן הייתה הונאת בחירות רחבה.

עד כאן ציטוט.

למה המזימה הנלוזה של המודח באמריקה מאוד מזכירה את מה שכאן בעצם קרה?

היה תיאום בין הלשכות העברייניות והנכלוליות או שזו סתם מיקריות משונה וזהות מדהימה שאין שום הוכחות קבילות בצידה מחמת הגריסה?

ממש כמו שעכשיו קורה אצלנו, כל מיני קנוניות, תוכניות זדוניות ועבירות חסויות צצות, צפות ועולות לאחר הדחת מנהיג שחשוד בשלל עבירות מאוד חמורות.

מסתבר שמשחקים לא חוקיים במהלכי בחירות, הפצת שמועות שאינן נכונות כדי לתרץ עבירות ושילהוב מאמינים אלימים לא לכבד את הכללים הדמוקרטיים לא ממש עובדים, שכן האחראים לדברים המזיקים והמסוכנים הללו הם עכשיו מודחים מפוחדים שמסובכים בהליכים משפטיים.

אולי הפשע בעצם מאוד משתלם. מקבלים המון כסף, מעמד, תואר מכובד והזדמנות להצטלם, ורק בסוף אחרי שמבלים ונהנים על חשבון אחרים המשחק נגמר, ומגיע הזמן לשלם.

החוטאים המסכנים שנתפסים בקלקלתם אל מול כולן וכולם מקבלים בתור עונש חינוכי טיפול רפואי חינם, מזון שמישהו אחר מבשל ומחמם במיוחד בעבורם, שמירה צמודה על ביטחונם, ביגוד שהולם את מידות גופם, קצת צעצועים או ספרים שיפיגו את שיממונם, ומעון סגור ונעול שהולם את מעמדם הרם.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן