בשביל כבוד צריך למרוד

בשביל כבוד צריך למרוד

מסתבר שמי שבמשך שנים זיבל וטיפח בגנו עשבים קוצניים, פראיים וארסיים לא תמיד נהנה מהיבולים.למעשה, לפעמים הם תוססים, חמוצים, יותר מידי בשלים, קשים או סתם מרים.

ציטוט:

ח”כ אמסלם: נתניהו פגע בכבוד של המחנה הלאומי כשהתקשר לחיות.

חבר הכנסת מהליכוד בריאיון לכאן רשת ב, על הגינוי של ראש האופוזיציה לדבריו נגד נשיאת העליון: “אמרתי לו שאני לא מקבל את זה שהוא מתקשר לחיות. זה לא תקין”.

עד כאן ציטוט מדיברי התלהמות, ,גסות, בורות, מרדנות וחוצפנות.

כזכור לזוכרים ולזוכרות, אחרי שהוא איים ללא בושה לדרוס מוסדות דמוקרטיים ולכלוא את כל הציונים ללא סיבה חבר הכנסת המפחיד צרח, זעק וטען קבל עם ועידה שכבוד השופטת העליונה היא לכאורה שיכורה שאינה יודעת מה היא עושה.

הנאשם בשלל כיתבי אשמה שהודח מהשררה כנראה הבין שתקיפה יותר מידי בוטה כנגד מוסדות המדינה יגרמו לו נזק תדמיתי, שכן אולי יחשבו שהוא עומד מאחורי ההתנהגות הנלוזה של שליחיו הנאמנים כדי להתחמק מישיבה בתא.

לצורך התחזות לצדיק תמים שכביכול מאוד אוהב שופטות מושמצות ושופטים מוכפשים החשוד מיהר להתקשר מיוזמתו לשופטת הנעלבת, כאילו בוער לו הכובע, וניסה להסביר לה שלכאורה אין לו שום קשר להסתה, אפילו שיתכן שבזכותו באה ההשראה.

לנהוג בממלכתיות והגינות זה נחמד, אבל קשה לומר זאת על כל אחד. הנה למשל, כשהמשמיץ המלבין פנים ברבים שמע שמתנערים מדבריו הגסים היא יצא בהצהרה מימנה עולה שבקשת סליחה על הפרת מיצווה זו לכאורה בושה.

מה אפשר לומר? לחטוא בהלבנת פנים ברבים ואז גם להסתבך עם ראש הכנופייה אחרי שמסבירים לך שהגזמת זו לא קצת הגזמה? מצד שני, אולי זו סתם הדגמה לאי הבנה ובורות גסה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- גסות, ביריונות ויהדות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בשביל כבוד צריך למרוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן