גוזלים תקציבים, צוהלים ונהנים

גוזלים תקציבים, צוהלים ונהנים

בעוד שהממשלה האחראית מנסה לתווך הסכם להפסקת הלוחמה באירופה ולחלץ את כל מי שהיא יכולה האופוזיציה צוהלת על כך שהעבירה הצעה מפלה ויקרה שאומרת שהמאמינים ישלמו פחות מאחרים.

יש הנחה שוויונית במים וחשמל גם למקומות ציבור חילונים או שבדמוקרטיה רק נותנים מתנות למאמינים סחטניים שלא מגדלים ביכורים וחוצבים תקציבים מאחרים בעזרת קרדומים קדושים?

ציטוט:

החוק עבר בתמיכת רעם באופוזיציה שרו.

החוק עבר בתמיכת רע”ם.

עוד ניצחון לאופוזיציה. הצעת חוק להנחות עבור בתי תפילה בחשמל ובמים, עברה בגלל הצבעתה של ח”כית מרע”מ עם האופוזיציה. הח”כים התחילו לשיר ‘משנכנס אדר מרבין בשמחה’ והוצאו מהאולם.

עד כאן ציטוט מאירוע חסר שוויוניות ומוסריות שמשום מה עורר באופוזיציה הלוחמנית עם התסבוכת המשפטית עליצות.

מעניין שכל החברתיים הנאשמים בפלילים והחברתיות שנחשפו כבוגדות נכלוליות לא מעלים או מעלות חוקים שיסייעו למקופחים, למוזנחים, לשוליים בפריפריה שאינם ממורכזים, לקשישים, לנכים, לזוגות צעירים או לחולים בבתי החולים המצומקים והקורסים שלא קיבלו תקציבים ראויים משך הרבה מאוד שנים.

מי יודע? יתכן שלתת הנחה לדתיים על חשבון משלמי המיסים יותר חשוב לכנופיית המודחות והמודחים עם האישומים הפליליים מאשר באמת לדאוג לחלשים.

מה שעדיין לא לגמרי ברור זה אם העליזות השמחות והצוהלים העליזים שמחו בגלל קבלת עזרה מהחברים הערבים או רק משום שהצליחו למנוע שוויון בין התושבות והתושבים ולפגוע בחילוניות ובחילונים.

קישור למאמר בסרוגים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן