גזענות ואפליה בדמוקרטיה?

גזענות ואפליה בדמוקרטיה?

הגזענים אולי שכחו שיש במדינה אזרחיות ואזרחים שכן קולטות וקולטים כזבים, במיוחד כשהם מוטים, מרושעים, מסיתים, שגויים, זדוניים, משמיצים ובוטים, שלא לומר דברים אחרים כדי לשמור על נימוסים.

כידוע ליודעות וליודעיים הבדלנים המשתמטים, אלה שמנפנפים בקרדומים קדושים כדי לסחוט תקציבים, מתחזים לכשרים בלי לגדל ביכורים, תומכים בנאשם בפלילים בעבור שלמונים ולא מעלים קיצבה לקשישים כמצווה בכתובים. אינם ממש ציוניים, שלמעשה נחשבים בעיניהם לכופרים, בורים ורשעים.

למה מי שניהל את ירושלים ומאוד חושק בתפקידים רמים ומכובדים סתם משקר לצופים לצרכים פוליטיים? המיעוטים דווקא משלמים מיסים ועובדים בבתי חולים כמו גם במקומות אחרים.

לעומתם, החרדים והדתיים באמת אינם ציוניים, וגם דמוקרטים, אלא מתבטלים, גוזלים, סוחטים, מנצלים, מוכרים שירותים וחותמות מהודרות למזונות יותר יקרים, מפריעים לשוטרים וחיים על חשבון אחרים.

ציטוט:

בריאיון לאולפן ynet, חבר הכנסת מהליכוד מתח ביקורת חריפה על השוואתו של ח”כ עופר כסיף בין מחבלים לפרטיזנים, וטען כי יש לפסול את כל המפלגות הערביות: “אם פוסלים את בל”ד – צריך לפסול גם את עודה וטיבי. אין מקום בכנסת לאנטי ציונים”

עד כאן ציטוט.

יתכן שהתגובה לדיברי הגזענות צריכה להזכיר לדובר שהחרדים הנחמדים שמתחזים לכשרים ומסתבכים בפלילים כלל לא מאמינים בציונות, אבל דוגלים בסחטנות, נצלנות, חמדנות והשתמטות.

למה ראש העירייה לשעבר יוצא נגד קהילה שעובדת לפרנסתה ומשלמת מיסים למדינה? חלילה אולי זה בגלל דתה ואמונתה שהיא קצת שונה? מה, המועמד ההססן, הדברן והשאפתן לא יודע שבדמוקרטיה אשר בציון יש חופש פולחן ושוויון? אולי הוא סבור בשגגה שהסתה גזענית לשנאה תביא אותו למקום הראשון?

מי שניהל את עיר הבירה הקדושה לא יודע מה עיקרה של תורה? מדוע הוא משמיץ, מכפיש ופוסל עשרים אחוז מתושבי הדמוקרטיה? זה מה שממולץ במגילה שהקימה את המדינה או מהווה בגידה בעקרונותיה לצורכי פוליטיקה, התססה, ליבוי שנאה והסתה? מה שמופיע למטה כתוב אצלנו במצע, כך שהדברים אינם המצאה.

ציטוט:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויו​ת חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות.

עד כאן ציטוט ממילת העצמאות.

ברקת אומר שכל הערבים רעים, גם המתונים, הנאמנים והאחראיים? זה נחמד בערך כמו להכריז שכל הגזענים הם רשעים, כל הקיצונים סרבניים, וכל המורדים בחזון המייסדים להסדרים הם בוגדים מסוכנים.

מצד שני, לא בטוח שדיבורים באמת יתקנו את הפגמים של פוליטיקאים מסויימים, שכנראה נובעים מחוסר הבנה בסיסי בכתובים הלאומיים או סתם מחמת נאמנות צייתנית לעבריין סידרתי שנאשם בפלילים.

מה אפשר לומר? זו כנראה כוחה של הסתה מתמידה לשנאה, שאינה עיקרה של תורה, שכן היא מאחדת את הגיבורים שלא מצליחים להשתלט על יצרים רעים ואוהבים להאשים ולתקוף אחרים.

החרדים אינם יצרניים, ציוניים או אפילו דמוקרטיים. אז מה, לברקת לא מפריע שיהיו בהנהלת המדינה כאלה אנשים מסוכנים, אנוכיים, מרדניים וחמדניים?

מעניין למה המועמד הנחמד מסית לשנאה? אולי הוא ושאר חברי הכנופיה שלו סבורים בשגגה שהלבנת פנים בפרהסיה זה דבר שתורם לאחדות הקהילה או חלילה מייצג את חזון האומה ותורתה?

ציטוט:

נתן אשל: “מירי רגב בהמה, השנאה מאחדת את המחנה”

עד כאן ציטוט שמסביר את הגישה הפסולה של הכנופייה שהודחה, והיא זו שכנראה סיפקה את ההשראה להשמצה הגזענית הבוטה שלי מי שהיה ראש העירייה ועכשיו קצת משועמם ושואף לקידום בעבודה..

כמובן שאפשר גם לומר בציבורי שהימין הקיצוני והסרבני אינו ממש ציוני אלא גזעני ולא דמוקרטי, ושמנהיג אותו עבריין פלילי, אבל אולי אין צורך לרדת למישור האישי ועדיף להשאר נימוסי.

במילים אחרות, אנשי הימין מוזמנים לחשוף את עמדתם השגויה, המוטעה והמזיקה בציבורי, לעשות זאת חופשי ובאופן עצמאי. מה שמופיע במגילה ועיקרה של תורה נמצא בכל מנוע חיפוש רציני, כך שכל אחד ואחד בקלות יכול ויכולה לבדוק את הדבר באופן עצמוני.

עשרים אחוזים מתושבי המדינה מאוד ישמחו לשמוע מה אומרים עליהם הגזענים הסרבניים, וזה כנראה מאוד יעודד אותם לנהור לקלפיות באוטובוסים עמוסים כדי לוודא שבדמוקרטיה הישראלית כולם וכולן שוות ושווים, לא רק הרשעים, הגזענים והמסיתים.

מי יודע? יתכן שהדמוקרטים צריכים להודות לגזענים המפחידים, שכן בזכותם שיעור ההצבעה אצל המיעוטים המושמצים והמקופחים כנראה ירקיע שחקים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- גזענות ושנאה, רשעות ושואה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן