גינוי זה דבר מאוד ראוי

גינוי זה דבר מאוד ראוי

מעניין שלא מגנים את מי שלא מנע ואולי אף דירבן הסתה שיקרית ונוראה כנגד משחרר האומה, דבר פסול ומרושע שהסתיים ברצח נורא שזיעזע את העולם והמדינה.

למה לא מדברים נגד גזענות וסרבנות להסדרה? הרי זה חזון האומה שהוסתה על ידי עבריינים מחזונה.

טוב שלפחות מזכירים לנו שסיפוח והתנחלות בשטחים שעליהם הצדדים חלוקים זה דבר שסותר חוקים בינלאומיים. מצער שהפרת חוק ורצון לספח מיליוני מוסלמים למדינת היהודים לא נחשב להסתה מסוכנת שעלולה להביא לקץ חזון המייסדים.

ציטוט:

האיחוד האירופי גינה את ההסתה במערכת החינוך הפלשתינית.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. אז עכשיו אולי תהייה קצת פחות הסתה, אבל רק שלום והסדרה באמת יפתרו את הבעייה.

שנאה זו סוגייה עצובה בפני עצמה, וקצת יותר קשה לתקן אותה. עובדה, כל הדתות המונותאיסטיות ניסו להסביר שמאוד חשוב להתחשב ולהימנע מפגיעה, ועדיין יש רשע, אנוכיות חסרת התחשבות, חמדנות, חוסר סובלנות, אלימות ופשע.

יפה שאירופה התרבותית מבינה שמתן תמיכה להסתה זדונית, ארסית ושיקרית לא ממש מוביל להסדרה איזורית. בקיצור, פירסום גינוי לשיסוי זה דבר מאוד ראוי.

חבל שההאומות המנומסות לא גינו במרץ תקיף או פעלו בנחישות יעילה כדי למנוע רצח עם בסוריה שאסד ופוטין ביצעו, פחות או יותר ללא הפרעה, שנה אחר שנה. יתכן שאם זה היה קורה, מאות אלפי ילדות, ילדים, נשים ואזרחים סורים כנראה היו עדיין חיים על פני האדמה.

ללא קשר, ההבנה שתמיכה בהסתה לשנאה אינה מועילה לקידום הסדרה נוספת ביננו לבין הרשות השכנה היא התפתחות יפה וטובה. בעזרת השם, מעכשיו תופץ הסברה שמבהירה שרק הסדרה תביא רגיעה, ושכל הדתות אוסרות על רצח ופגיעה.

מצידנו אפשר גם קצת לתרום למאבק כנגד שנאה במתן תיזכורת לגבי עיקרה של תורה, שאינו הסתה לשנאה.

קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “גינוי זה דבר מאוד ראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן