גם נבואות חילוניות לפעמים מתגשמות

גם נבואות חילוניות לפעמים מתגשמות

חלק מהנבואות לפעמים מתגשמות, גם החילוניות, אבל צריך סבלנות. נחישות ומוכנות לא לוותר על חלומות. סך הכל, עד להצלחה מלאה לפעמים יש השהיות קלות. הנה למשל, מזה תקופה אנו עדים לדחיות, התחמקויות, התפתלויות, עוד כמה מערכות בחירות מיותרות ויקרות, השמצות, הכפשות, האשמות ריקות וצעקניות, הסתה וסטיות יזומות, מילחמות מקומיות או עולמיות, דיון משונה בתוכנות ריגול זדוניות שלא באמת ביצעו עבירות וגם שימוש בכל מיני תחבולות משפטיות מתוחכמות. כל זה קורה עד שמגיעים לשלב ההרשעות.

נבואה קצת יותר רשמית ומציאותית אומרת שכאשר יבוא תיקון עולם וכולנו נתחשב בבני אדם ובבנות חווה כאילו האל עצמו גם יצר אותן ואותם, משיח בן דויד יסור לבקר כאן, אבל הנבואה הזו כנראה דורשת עוד קצת מאמץ וזמן.

הנה ציטוט מתחזית שפעם ניתנה, עוד בזמן שהייתהכאן סערה בלי תוצאה ברורה:

לעניות דעתי הדלה יש סיכוי לא רע שאת המדינה בקרוב יובילו אנשים נבונים, הגונים, אנושיים ואחראיים שמבינים שבדמוקרטיה כל בני האדם שווים.

אישית, דומני שזה יהייה עדיף לתושבים על פני הבושות והנזקים שגורמים כזבנים סדרתיים, נוכלים סרבניים, זגזגנים חמדניים ונאשמים בשלל תיקים פליליים.

מה אפשר לומר?.אם זה באמת יקרה כנראה שאחוש בעננים, אבל כנראה שצריך להיות סבלניים שכן כבר למדתי מהניסיון ומהחיים בציון שבמזרח התיכון דברים לא צפויים, לא מקובלים ולא הגיוניים כל הזמן מתרחשים.

מצד שני, לעניות דעתי בדמוקרטיה מוקפת אוייבים מותר להיות אופטימיים, וזה גם יותר נעים מסתם לחשוש מדברים לא ידועים או לחרוד בלילות ובימים מאיומים קיומיים שמשום מה לא מושמדים כבר המון שנים.

עד כאן ציטוט מנבואה ישנה שחלקה כבר מתממש במציאות.

למעשה, יש התקדמות יפה בהליך המשפטי בערכאה, וזאת על אף מאמציהם הנואשים של פרקליטי ההגנה המלומדים והיקרניים לתקוע מקלות בגלגלי העגלה בכוונת תחילה.

עוד ציטוט:

החומרים שנשאבו מהטלפון של פילבר תוך חריגה מהצו לא יימסרו לצוות ההגנה.

עד כאן עוד ציטוט בעל משמעות, שכן הוא ימנע את הניסיון לחלץ מהענשה את העבריין הסדרתי שנאשם בשחיתות.

לסיכום, הנבואה שלמעלה הגשימה עצמה, אבל רק בחלקה, ומאוד התקרבנו לסוף המערכה האחרונה. בתום המסע הנאשם לכאורה יורשע ויכלא, והציונות תשוב לחזונה. למעשה, סרבנות, שחיתות, גזענות, חמדנות, עבריינות, לאומנות, לוחמנות וכוחנות מעולם לא היו חלק מהשליחות.

מי יודע? אולי אנוכיות ונכלוליות ניסו לבצע לזמן מה השתלטות עויינת על הארץ בה נולדה היהדות מלאת המוסריות.

בעזרת השם, כל מי שלכאורה חטא, שגא ופשע כנראה יורשע וישלם, ונוכל להתקדם.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן