דיבורים על דיונים וניגוד עניינים

דיבורים על דיונים וניגוד עניינים

מבחן התוצאה בדרך כלל מאוד עוזר להבין את ההבדל בין המובטח בקול תרועה רמה לבין מה שבפועל לא בוצע.

למרבה הצער, לא ממש בטוח שעבריין סידרתי שהוא גם כזבן נכלולי ונאשם פלילי יקיים את מה שהוא אמר בציבורי. למעשה, אפילו שפושע חתום על הסכם בו הוא מתחייב לא לעסוק בעניינים הקשורים למצבו המשפטי במציאות המצב קצת לגמרי הופכי.

למודאגות המוטרדות ולמוטרדים המודאגים אפשר להזכיר שבג”צ נתן חודש לנאשם בשלל תיקים לנסות לספק תירוצים והסברים להפרת הסכמים חתומים ומאושרים.

לאור הדברים המוזכרים, בשבועות הקרובים עבריינים מבוהלים ינסו לדבר על היותם גמישים, פתוחים, זמינים ומעוניינים בדיונים, אבל מבחן התוצאה כנראה יראה שלפעמים הנוכלים סתם מדברים.

צריך להיות קצת סבלניות וסבלניים לגבי הדיונים שעליהם מדברים, אבל כבר עתה בהחלט ניתן גם לקוות שיש עונשים משמעותיים להפרת חוזים הנוגעים לניגוד עניינים.

ציטוט:

המתווה של הרצוג מציב את הקואליציה בעמדה לא נוחה, אולי בצומת דרכים חשוב שיכריע איך ייראו החיים שלנו בישראל בעתיד. הקואליציה תצטרך להחליט אם באמת רוצים לתקן, או לדרוס את הצד השני. האירועים שיתרחשו בימים הקרובים יובילו להסרת המסכות מעל כל השיח הציבורי בנושא הרפורמה עד כה: אם באמת המטרה שלשמה פורסמה התוכנית של לוין היא לחזק את הדמוקרטיה ולבצר את הפרדת הרשויות, לתקן את מה שצריך, או לא.

עד כאן ציטוט, ועדיין כלל לא בטוח שבאמת תהייה הידברות, כנראה בגלל הסרבנות, הקיצוניות והעבריינות, או סתם מחוסר כבוד לממלכתיות ולשבועת הנאמנות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- .נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- סיבוך מדיני בגלל נאשם פלילי? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “דיבורים על דיונים וניגוד עניינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן