האזנה קשובה, רמיסה ודריסה

האזנה קשובה, רמיסה ודריסה

למרבה הצער ועל אף כל תמרורי ההזהרה המהבהבים הכנופייה העבריינית עם הנוכלים הסידרתיים ממשיכה לקדם חקיקה הרסנית, רודנית ולא דמוקרטית. כנראה שהנזק הנורא הזה נעשה במאמץ לחלץ פושע סידרתי מהרשעה פלילית.

למרבה ההפתעה, אפילו היועצת המשפטית, שכבר בעבר הודיעה שהיא לא יכולה להצדיק פעולה לא חוקית, משום מה היום ביקשה קצת לדחות את הדיון בהצלת הדמוקרטיה הישראלית.

ראש הוועדה לרמיסת חוקה, לדריסת חוק ולביטול משפט שיחרר הצהרה מרגיעה לפרהסיה. לדבריו של שמחה, השותף לפשע, הוא יגיע לבחדווה לכבוד הנשיא לאכול איזה עוגייה, וברוחב לב כנראה גם יתן לו להביע בפניו דאגה עמוקה לחזון המדינה תוך הצגת סבלנות קשובה ולעיסה מתונה.

ציטוט:

רוטמן ייפגש היום עם הרצוג: “נקשיב בקשב רב”

ציטוט:

בוועדת החוקה דנים בהרכב ועדת השופטים ובפסקת ההתגברות.

ציטוט:

הבליץ לא עוצר: כינוס מליאה חריג בנושא הוועדה לבחירת שופטים.
הקואליציה מתכוונת לכנס את מליאת הכנסת ביום ראשון אחר הצהריים על מנת לדון בדחיית המועד לבחירת הנציגים לוועדה בשלושה חודשים, וזאת עד שתושלם החקיקה המתוכננת של חוקי ההפיכה המשטרית; כוונתה היא להעביר עד אז את החוק לשינוי הרכב הוועדה ולאפשר לה רוב בתוכה.

ציטוט:

ועדת החוקה של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה את סעיפי ההפיכה המשטרית.
אחרי מהומה, הוצאת חברי כנסת ובמקביל לעשרות אלפי מוחים בחוץ – הוועדה בראשות ח״כ שמחה רוטמן אישרה את הצעות החוק. בני גנץ: “הרפורמה הזו משרתת רק את הפוליטיקאים״. יו”ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי: “כל המהלכים נועדו להציל אדם אחד כדי שיישאר בשלטון. בושה וחרפה”

עד כאן ציטוט.

הבעייה היחידה עם הפוזה המאזינה, הקשובה והפתוחה של שמחה מעורר הדאגה היא שהמבצע למהר ולחוקק חוקים שיהרסו את הדמוקרטיה לא עוצר לרגע.

בעברית קלה, אולי תהייה הקשבה מנומסת לכל מילה במשכן נשיא המדינה, אבל ללא קשר להאזנה כנראה אחר כך תמשך ההתעלמות המבזה והדהירה הפרועה שרומסת את מה נבנה כאן בדם, הקרבה וזיעה.

כנראה שעם כל הרצון הטוב, הדאגה העמוקה לחזון המדינה, לשלומה, ביטחונה, מצבה, אחדותה והכוונה הנחמדה להגיע לפשרה בכל זאת לא תהייה ברירה.

ככה זה. כשאין עם מי לדבר על עצירת הפשע יש לנקוט בפעולה עצמאית, אמיצה ונחושה שתגן על האומה, וזאת ללא קשר לרצונם הזדוני של הקמים לכלותה בעבור פושע שיודח ויורשע.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם-
למה יש דהרה לחקיקה פסולה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן