האיראנים מעצבנים אבל עדיין קיימים

האיראנים מעצבנים אבל עדיין קיימים

התוקפנות של איראן לא רק מסכנת ומזיקה ליושבות וליושבים כאן. למעשה, היה כנראה צריך לשים גבולות ברורים לעבריינים לפני שנים, אבל רק עכשיו יחלו השעשועים.

במקום להבין שהם עשו טעות ושטות כשרצחו שני אנשי צוות אזרחי, השליטים הפרסים כנראה החליטו שהגיע הזמן ליצור מהומה בים, אולי בתקווה שזו תשכיח מתושבי מדינתם שהם צמאים ורעבים בגלל הנהגתם.

למרבה הצער, נראה שמעשי החבלה והתקיפה לא פסקו וחדלו, אלא החמירו, שכן עוד כמה ספינות לכאורה הותקפו, נפגעו ונתקעו.

כמובן, החוצפנות האלימה של האיראנים מאוד עוזרת לנו בהסברה. למעשה, הפרסים מתנדבים מרצונם להדגים לצופות ולצופים בכל העולם עד כמה הם פרועים, מזיקים ומסוכנים.

הלעיל מצויין, שכן הדבר יחסוך לראש הממשלה הרענן והיגע את הצורך להציג איורים של ילדים באירועים בינלאומיים, כאילו שהמשתתפות המכובדות והמשתתפים הנבונים לא מבינות ומבינים מילים או הסברים מילוליים.

בגלל שהאיראנים התנדבו לחשוף את טיבעם הזדוני בפני העולם החופשי, אין לישראל מה לדאוג, שכן מעשי התוקפנות החוצפניים נגד הסחר האזרחי יביאו לגיבוש צוות רב לאומי, שכנראה יהייה משמעותי.

ציטוט:

מתקרבים לנקודת רתיחה: לקראת מלחמה עם איראן?

המערכה הימית בין ישראל ואיראן הולכת ומחריפה, ונעשית גלויה מאי פעם. אלא שהתקיפה האחרונה במפרץ עומאן סיבכה את טהראן גם עם מעצמות המערב. לאן כל זה הולך?

ציטוט:

ארה”ב: “עוקבים בדאגה אחר הדיווחים על חטיפת הספינה באמירויות”
בעולם ממשיכים לעקוב אחרי הדיווחים על חטיפה אפשרית של כלי שיט סמוך לחופי איחוד האמירויות • משרד החוץ של ארה”ב: “מוקדם מדי בשביל לקבוע מה אירע שם” • רשת AP דיווחה על ארבע ספינות נוספות שאיבדו שליטה באזור • אירן מכחישה כל קשר לאירוע: “מדובר באמתלה שמטרתה להכשיר תוקפנות נגדנו”

עד כאן ציטוט.

החשש מהסתבכות ברור, אבל סביר שישראל לא תיקח חלק בעימות. לעומת זאת, היא תהייה מוכנה, דרוכה ועירנית לגבי כל התפתחות.

מי שיעמוד כנגד העבריינים המסוכנים יהיו כנראה הבריטים והאמריקאים. אומנם, האיראנים בטח מאוד מעוניינים לגרור גם אותנו לסיכסוכים, אבל בזכות כיפת ברזל יש לנו גם הגנה לטווחים הרבה יותר רחוקים.

יהייה נחמד להדגים למה אנו מסוגלים במידה ויעופו לעברינו טילים, וזה בטח יסייע למכירת המערכות להרבה קונים מתפעלים ויכניס לקופת המדינה המון מזומנים.

סך הכל, בסיבוב האחרון בעזה כבר הראינו מה כיפת ברזל עושה, וההצגה הייתה מאוד מרשימה, שלא לומר מרהיבה.

חלילה, הפרסים יאיימו על הישאלים או ינסו לשלוח אלינו טילים, לא בטוח שנצטרך את עזרתם של הבריטים והאמריקאים כדי לחסל איומים איזוריים, אבל כרגע אנו עדיין רחוקים מהאירועים הרוגשים והמסעירים.

קישור למאמר בכאן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן