הבדלנים בשחורים מצפצפים על חוקים?

הבדלנים בשחורים מצפצפים על חוקים?

כידוע ליודעות וליודעים המתחזים לכשרים לא מגדלים ביכורים אלא משתמטים וחיים על חשבון אחרים.

החוטאים שאינם דמוקרטיים סוחטים תקציבים ציבוריים בעזרת נפנוף בקרדום קדושה והשמעת איומים. כאילו שזה לא מספיק רע מנהיגיהם החמדניים והעברייניים של הבדלנים המזוקנים הם חוטאים שמסובכים בפלילים.

המורדים תוקפים לובשי מדים, מציתים פחים, מחבלים בכלים הנדסיים, מתנפלים על מוכרי טלפונים שלא קיבלו מדבקה משוחטים כשרים וגורמים להרבה נזקים, בקיצור, הבדלנים שמתחזים ליהודים משתוללים, מזיקים ופוגעים, שלא לומר מצפצפים על החוקים וחוטאים.

ציטוט:

חה”כ מיהדות התורה אחרי פסילת דרעי: “אין לבג”ץ יכולת לדרוש שמישהו יציית לו – יש פה דיקטטורה כמו אצל פוטין”
חה”כ ישראל אייכלר מיהדות התורה תוקף בחריפות בגלי צה”ל את פסיקת בג”ץ שפסלה את דרעי מלכהן כשר • אייכלר: “גם כשבגין עלה לשלטון היו אנשים שאמרו שיהיו יריות ברחובות, אבל אז הצליחה ההגמוניה האליטיסטית להקטין אותו ולהשאיר את כל מערכות השלטון בידיה” • אתמול קרא השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית ש”לא להיענות לפסיקת בג”ץ שכן זו החלטה שאינה חוקית”

עד כאן ציטוט.

אומנם, עיקרה של תורת היהודים מדבר על הימנעות מפגיעה ומתן כבוד לברואים, לבצלמים וליצירים, אבל כנראה שהדבר הבסיסי הזה לא ידוע למתחזים העברייניים, אלה הפושעים שמורדים בחוקים, ורוצים לעשות מה שהם רוצים כאילו אין אלוהים.

מי שקורא לא לציית לחוקים מסמן עצמו כמורד מסוכן, והדבר מאוד חמור וגורר עונשים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מורשע ורע לו? הכל ברצונו. קישור למאמר בשם– בעזרת אשם. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הבדלנים בשחורים מצפצפים על חוקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן