ההדלפה כנראה תזכה להכחשה

ההדלפה כנראה תזכה להכחשה

הרבה שנים נעשה מאמץ טרחני להסביר בציבורי באופן יחסית רגוע ונימוסי שהכזבן הנכלולי הוא פושע בוגדני שמהווה סיכון לאומי.

סך הכל, העבריין נחשף כנואף סידרתי, ובגלל הסתה לשנאה בוצע פשע נורא שהסית אותנו מהחזון הלאומי. גם סרבנותו להסדר אזורי שיעצור את מעגל המלחמות התמידי גרמה לנו סיבוך מישפטי, וזה בעייתי.

למרבה השמחה, הנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני, ולכן הדברים שהוא אומר מקבלים הד בינלאומי. יחסית לניסיונות נואשים, ממושכים ומתמידים להעיר את הציבור הישראלי, מספיק לו להדליף כמה הערות ומייד מצטטים אותו בשל המעמד הציבורי.

ציטוט:

“נתניהו מכשול, הוא אידיוט”: ביידן מוציא קיטור על ראש הממשלה.

בתקשורת האמריקנית דיווחו כי הנשיא תקף בשיחות את התנהלות נתניהו במלחמה: ניסינו להביא את ישראל לחתום על הפסקת אש אבל הוא “עושה לנו גיהנום”

עד כאן ציטוט.

לא בטוח שעורך הדין המנוסה והדיפלומטי יספר בציבורי שהוא התבטא באופן חופשי שאינו נימוסי בפרטי. מצד שני, הנשיא האמריקאי הוא גם פוליטיקאי, ואולי הכחשה היא עיקרון מנחה בזמן כהונה בתפקיד ממלכתי.

הביקורת שהושמעה במשך תקופה מאוד ארוכה כנגד הפושע לא הייתה דומה למה שפורסם בהרחבה. למעשה, היה ניסיון לזכור שהלבנת פנים בפרהסיה, כמו גם הוצאת דיבה שאין ביסוס בצידה, הן עבירה.

כאשר העבריין הסידרתי כונה- כזבן נכלולי או נאשם פלילי בציבורי לא באמת הייתה כוונה לספר דבר שאינו אמיתי בגלל רצון זדוני או מחמת מניע אישי. עיקר המטרה היה כמובן חזון המדינה לביטחון, שיוויון והסדרה בשכונה.

למעשה, המשפחה הלקוייה שהסתבכה בערכאה לא ממש חשובה שכן היא רק מפריעה לאומה ועסוקה בטובתה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, והיא מכונה שאינה אמינה. במציאות, הפושע אומנם אוהב את הנשיא יפה הבלורית בלי התואר שהפסיד, הסתבך בערכאה באשמת גניבה, פגיעה בביטחון המדינה, המרדה ובגידה בחובתו לאומה, אבל הנאשם חלילה לא היה מציג לפרהסיה תמונה של ברווז צולע או משעשע.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- חוטאים מזמינים עונשים. קישור למאמר בשם- עבריינים צריכים גבולות ברורים. קישור למאמר בשם- הנשיא כבר פחות סבלני.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן