ההולכים הולכים והזמניים באים

ההולכים הולכים והזמניים באים

סוף סוף מגיעות קצת חדשות טובות, משמחות ומעודדות. סך הכל, אולי מגיעה לנו קצת הקלה אחרי שנים מאוד קשות, ועדיין יש צרות רבות.

הרוסים כנראה צריכים להקריב עוד כלים וחיילים אצל השכנים האוקראינים אז הם מפנים בסיסים בסוריה, והאיראנים באים.

ציטוט:

רוסיה החלה לפנות חלק מכוחותיה מסוריה ומשאירה שורה של בסיסים למשמרות המהפכה האיראניים ולמיליציות הקשורות אליהם

עד כאן ציטוט שממש גורם לעליצות.

בקרוב, המצב יהייה הרבה יותר טוב. המטרות העויינות והמסוכנות בסוריה יהיו פחות מעורבבות, וזה מאוד יקל על התקיפות הסדירות, המגדוייקות והיעילות.

אין שום צורך לדאוג מהעובדה שבסוריה יהיו פחות רוסים ויותר איראנים. למעשה, זו בטח הייתה תקוותם של הטייסים הישראליים שנאלצו עד כה להיות זהירים וחדים כמנתחים.

כאמור, לשם שינוי החדשות האחרונות הן בעצם טובות ואין שום סיבה לדאגות. יתכן שרק האימהות הפרסיות יהיו קצת חרדות או חלילה עגומות, אבל אין מה לעשות. מותר לנו לנטרל סכנות.

בלי הסכם שיעצור פיתוח נשק להשמדת המונים ועם יעדים בסוריה שלא כוללים רוסים, איראן כנראה תלמד מה קורה לאלה שזוממים להשמיד את היהודים לצרכים פוליטיים.

האיראנים מוזמנים לבדוק אם הישראלים רציניים או סתם מדברים. מצד שני, תמיד עדיפים הסדרים שימנעו נזקים או צער ויגון מההורים, הקרובים, הנשים, הילדות או הילדים.

כל מיני רשעים, צוררים ורוצחים כבר ניסו במהלך ההיסטוריה העגומה להשמיד, לאבד ולהרוג את כל היהודים. עד כה כנראה שהושיע אותנו השוכן במרומים, כך לפי דיברי מאמינים, אבל היום אנחנו מאומנים, מצויידים, מוכנים ולפי מקורות זרים גם די מסוכנים, שלא לומר קטלניים.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן